اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۵۹
سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان گفت: در بازی مقابل ترکمنستان داوری اصلا خوب نبود شاید اگر مقابل تیمی دیگر بازی می‌کردیم می‌توانستیم به نیمه‌نهایی صعود کنیم.
۱۲:۰۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی بسکتبال بانوان ایران بعد از تصویب حجاب از سوی فدراسیون جهانی توانست برای نخستین بار در مسابقات برون‌مرزی حضور پیدا کند. بازی‌های داخل سالن آسیا نخستین حضور ملی‌پوشان کشورمان بود که تیم 3 بانوان ایران در رده پنجم این بازی‌ها قرار گرفت. 12 تیم در این مسابقات حضور داشتند.

افسانه حسن‌نایبی سرمربی تیم ملی 3 نفره ایران در گفت‌وگویی، در این باره گفت: این بازی‌ها نخستین حضور رسمی تیم ملی ایران به شمار می‌رود. در بازی‌های داخل سالن آسیا 12 تیم حضور داشتند که ما در مرحله مقدماتی موفق شدیم چین‌تایپه و افغانستان را شکست دهیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم اما در ادامه مقابل ترکمنستانی به میدان رفتیم که با کمک داوری توانست به برتری برسد.

وی افزود: با توجه به حذف تیم پسران این کشور، همه در تلاش بودند بانوان روی سکو بروند. این انتظار وجود داشت شرایط به نفع ترکمنستان باشد. داوری در این بازی اصلا خوب نبود. حتی سوریه که یک سر و گردن از ترکمنستان بالاتر بود مقابل این تیم حذف شد و در نهایت نیز در رده سوم قرار گرفت. شاید اگر ما مقابل سوریه بازی می‌کردیم داوری منصفانه سوت می‌زد اما در مجموع تجربه خوبی بود.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از حضور ایران در مسابقات چه بود، عنوان کرد: من فکر می‌کردم در بین 4 تیم برتر قرار بگیریم. شاید اگر ناداوری نبود همین اتفاق هم رخ می‌داد. امیدوارم در ادامه فدراسیون بتواند بازی‌های تدارکاتی را برای بانوان پیش‌بینی کند و شرایط خوبی برای آنها فراهم شود.

حسن‌نایبی در پایان درباره ارزیابی‌اش از تیم‌های شرکت کننده، گفت: تایلند و ازبکستان تیم‌های خوبی بودند که توانستند عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی را کسب کنند. چین‌تایپه هم تیمی با تجربه و سرعت بالا بود که ما این تیم را با اختلاف یک امتیاز شکست دادیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری