اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۵۶
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: نتایج نشان داد تصمیم کمیته تیم ملی های برای اعزام نفرات به داخل سالن درست بود.
۱۱:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید کیهانی در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد ملی پوشان در بازی های داخل سالن آسیا اظهار داشت: طبق بررسی‌هایی که کرده بودیم، نفرات را برای این رقابت‌ها انتخاب کردیم و نتایجی که به دست آمد، نشان داد تصمیم کمیته تیم‌های ملی فدراسیون درست بود.

وی ادامه داد: ما به کمیته ملی المپیک قول 5 مدال داده بودیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. با توجه به اینکه فصل دوومیدانی در سال جاری رو به پایان کلا راضی کننده بود و بچه‌ها هم هرچه در توان داشتند، گذاشتند. در سرعت حرف اول را در آسیا زدیم و در پرش ارتفاع هم قنبرزاده رکورد خوبی زد و مدالش خوش‌رنگ بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکرد علی ثمری گفت: ثمری دو ماه پیش قهرمان پرتاب وزنه آسیا شده بود و انتظار داشتیم در داخل سالن هم مدال بگیرد، اما نتیجه‌اش راضی کننده نبود. در مورد خدیور هم باید بگویم اگر بی تجربه نبود، او هم حتما مدال کسب می‌کرد.

وی در مورد اینکه رکوردها در پرش طول پایین و فکر نمی‌کنید اگر نماینده ای داشتیم مدال کسب می‌کرد، گفت: نمی‌شود این موضوع را پیش بینی کرد که حتما مدال می‌گیریم. کمیته ملی المپیک 9 نفر سهمیه ورزشکار را به دوومیدانی داده بود و ما هم بهترین نفرات را اعزام کردیم.

کیهانی در خصوص صحبت‌های تفتیان علیه فدراسیون گفت: در یک فرصت بهتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه وضعیت انتخاب مربی احسان حدادی به کجا رسید، گفت: در این خصوص با خود احسان حدادی به زودی جلسه خواهیم داشت و نظرات او را جویا می‌شویم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری لیگ طلایی گفت: این مسابقه برای حمایت مالی از ورزشکاران برگزار می‌شود و امیدواریم همه با قدرت شرکت کنند و رقابت‌های جذابی را شاهد باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری