اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۵۳
سرمربی تیم ملی جوانان کاراته گفت: خیلی امیدوار هستم که در آخرین حضورم یکی عملکرد فوق العاده خوبی به جا بگذارم.
۱۱:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مهران بهنام فر در گفت‌وگویی، با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم ملی جوانان در تورنمنت بین المللی ترکیه گفت: حسنی که مسابقات تدارکاتی دارد این است که نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی می‌شود. من به این رقابت تدارکاتی به دید مسابقات معتبر و رسمی نگاه می‌کردم. به هیچ عنوان فکر نمیکردم که بچه‌های ما دچار اشتباهاتی شوند که بارها و بارها روی آن کار کرده بودیم. اشتباهات تاکتیکی که شاید بیش از صدها بار روی آن کار کرده بودیم که در 10 ثانیه آخر وقتی جلو هستند امتیاز به حریف واگذار نکنند و باعث باخت نشوند.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: متاسفانه ما در این رویداد دیدیم که بچه‌های ما اشتباهات تاکتیکی داشتند. امیدوار هستم که تجربه‌ای برای آنها شود که در مسابقات جهانی اسپانیا چنین چیزی تکرار نشود.

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: کاپیتان تیم ما در حالی که سه برهیچ در دور سومجلو بود ضربه خطایی زد و بازنده شد. این هم مزید بر علت که یکی از طلاها را از دست بدهیم. فکر میکنم در فرصت باقی مانده روی ضعف ها کار کنیم. قطعا جای اشتباه در اسپانیا نداریم. دنبال یک نتیجه عالی هستم و انشاالله به آن خواهیم رسید.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: کار ما فوق العاده سخت است. با توجه به پتانسیلی که دیدیم به هر حال سطح این مسابقات با جهانی قابل مقایسه نیست. در این مسابقات 30 کشور حضور داشتند و در جهانی 100 کشور حضور خواهند داشت. خیلی امیدوار هستم که در آخرین حضورم یکی عملکرد فوق العاده خوبی به جا بگذارم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری