اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر ابوظبی امارات به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.
۰۲:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز سه‌شنبه ساعت ۱۹:۳۰  به مصاف تیم الهلال عربستان  می‌رود که تمام بازیکنان و هواداران این تیم در شوک محرومیت ۴ ماهه طارمی و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی هستند. محرومیت طارمی آنقدر برای حریف سعودی شادی‌آفرین بود که برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی از مدیران باشگاه ریزه اسپور ترکیه بابت محرومیت طارمی تشکر کردند. 

پرسپولیس اکنون در غیاب آقای گل خود باید مقابل الهلال عربستان بازی کند. دو تیم در مرحله گروهی دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند و هیچ کدام از آن بازی‌ها برنده نداشت. یک بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی دیگر با تساوی بدون گل، تک گل پرسپولیس را هم به الهلال محسن مسلمان زد که این مرتبه هم در بازی حضور دارد. با این حال الهلالی‌ها از غیبت طارمی خوشحالند. 

مسابقه روز سه‌شنبه دیدار رفت دو تیم است و قطعا هر دو تیم دست به عصا و محتاطانه بازی را شروع خواهند کرد. این بازی در ابوظبی برگزار می‌شود جایی که پرسپولیس بیش از الهلال عربستان هوادار دارد. هواداران امیدوارند که پرسپولیس بازهم با قدرت بازیخوانی و کوچینگ برانکو بتواند در این بازی رفت که میهمان است برنده از زمین خارج شود تا در بازی برگشت که روز ۲۵ مهر برگزار می‌شود با خیالی آسوده به میدان برود.

پرسپولیس و برانکو اگر بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند حماسه‌‌ای بزرگ در عرصه فوتبال باشگاهی ایران خلق کرده‌اند. بردن الهلال دور از دسترس سرخپوشان ایرانی نیست حتی اگر آنها مهدی طارمی را در اختیار نداشته باشند. 

انتهای پیام/ ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین