اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۲۹
شهناز ميرحيدري قهرمان وزن 55- کیلوگرم کیک بوکسینگ بانوان گفت: من گردن کلفت های کیک بوکسینگ را شکست دادم.
۲۳:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| فاطمه علیزاده پس از کسب مدال نقره وزن 56- کیلوگرم کیک بوکسینگ بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه در حالی که اشک می ریخت گفت:حریفم را شکست داده بودم، اما در 5 ثانیه مدال طلا را از دست دادم . وقتی متوجه شدم مبارزه را واگذار کردم، شوکه شده بودم.
اگر برای بازی های جهانی اعزام شوم، برای مدال طلا تلاش می کنم. حریفان من در مسابقات داخل سالن خوب و قدر بودند که یکی از آنها حریف قرقیزستانی بود.

همچنین شهناز میرحیدری قهرمان وزن 55- کیلوگرم کیک بوکسینگ بانوان کشورمان گفت:شب گذشته در مبارزه ای که انجام دادم، مصدوم شدم و تمرکزم روی این موضوع بود. با این وجود، هم حریف قبلی و هم حریف ترکمنستانی را در فینال با نتیجه 10 بر صفر شکست دادم.
وی افزود:حریف ترکمنی صاحب 4 مدال طلا است. حریف قرقیزستانی هم جزو گردن کلفت های کیک بوکسینگ است. در واقع من گردن کلفت های کیک بوکسینگ را شکست دادم.
دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه با اشاره به در پیش بودن بازی های جهانی گفت: هر ورزشکاری برای موفقیت تلاش می کنم و من هم قطعا برای کسب مدال طلا مبارزه خواهم کرد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری