اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۷۳
جلسه فنی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور برانکو و سایر مربیان این تیم در محل باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد و در این جلسه سرمربی سرخ‌پوشان فیلم بازی قبلی خود مقابل سپاهان را به نمایش گذاشت.
۱۷:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که از صبح امروز مشغول استراحت و ریکاوری بودند پیش از ظهر در جلسه فنی با حضور کادر فنی شرکت کردند و برانکو فیلم بازی تیمش مقابل سپاهان را برای شاگردانش به نمایش گذاشت و مطالبی را برای آنها گوشزد کرد.

* حدود ۴۵ تماشاگر با هماهنگی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به دبی آمدند تا مشوق تیم پرسپولیس در بازی با الهلال عربستان باشند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز به وقت محلی برای صرف عصرانه به رستوران هتل ایرانیان آمده و مشغول صرف عصرانه شدند.

* تعدادی از ایرانیان ساکن دبی با حضور در باشگاه ایرانیان با بازیکنان پرسپولیس عکس سلفی می‌گرفتند.

* برای راحتی تماشاگران ایرانی جهت تماشای دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس که در ابوظبی برگزار می‌شود سرویس رفت و برگشت از باشگاه ایرانیان در نظر گرفته شده است.

* عکس بزرگی از حسین ماهینی در لابی باشگاه ایرانیان نصب شده است.

* دمای هوای امروز در دوبی نزدیک به ۴۰ درجه بالای صفر ثبت شده است.

* مدرسه فوتبال باشگاه آ اس رم ایتالیا که در باشگاه ایرانیان دایر شده بود باعث شده بود تا برخی از هواداران پرسپولیس به شوخی عنوان کنند که به جای عکس توتی عکس بازیکنان پرسپولیس باید در اینجا نصب می‌شد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری