اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۶۶
سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، گفت: از600 میلیون تومانی که قرار بود به باشگاه کمک کنند، فقط 65 میلیون به حساب باشگاه واریز شد.
۱۹:۵۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از سال 1394 وارد لیگ برتر ایران شد. این تیم در سال 95 به دلیل مشکلات مالی تا جایی پیش رفت که قرار شد امتیاز خود را واگذار کند اما در آن زمان حسین احمدسرخویی مدیرعامل وقت باشگاه خبر فروش امتیاز تیم را تکذیب کرد و در جلسه‌ای که با هیأت فوتبال استان هرمزگان برگزار کرد، هیأت مدیره این باشگاه تغییر و سرخویی جای خود را به هومن رفیعی مدیرعامل جدید واگذار کرد اما با تعویض هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه نه تنها مشکلاتش برطرف شد بلکه شرایط مالی‌ این قدر به این باشگاه فشار آورد که در لیگ برتر فوتسال 95، 96 شاهد جدایی بازیکنان این تیم بودیم.

موسی زاهدی در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت و مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، گفت: واقعاً دیگر همه ما خسته شدیم چه کادر فنی، چه هواداران و چه بازیکنان. در این استان فقط ما قول کمک و مساعدت و همکاری می‌شنویم و هر روز هم به هر طریقی جلسه‌ای جهت کمک به باشگاه برگزار و مصوبه‌ای تشکیل می‌شود اما خبری از مصوبه و کمک نیست و همه این جلسات و مصوبات فقط در حد یک حرف است.

وی در ادامه، گفت: در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم قرار بود از اول شروع لیگ تا به امروز مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان به تیم آذرخش از طریق مسئولان استان کمک شود.

سرپرست تیم آذرخش بندرعباس، گفت: ماجرا از این قرار است در زمان جادری استاندار قبلی مصوب شد که 400 میلیون تومان به تیم تزریق شود و همچنین بعد از بازی با تأسیسات که ما پیروز این بازی شدیم قرار بود علاوه بر 400 میلیون دو تا صد میلیون دیگر از طریق برنامه و بودجه و مناطق برق استان به تیم کمک شود که جمعاً این مبلغ به 600 میلیون می‌رسید.

زاهدی افزود: از این 600 میلیون فقط 100 میلیون به حساب سازمان ورزش و جوانان استان هرمزگان واریز شد که 50 میلیون تومان آن را سازمان ورزش و جوانان کم کرد و 50 میلیون دیگر را قرار شد بعد از کسورات و مالیات و ... از طریق پیمانکار به حساب باشگاه واریز کنند اما متأسفانه این مبلغ از 100 میلیون به 40 میلیون تومان رسید و شرکت پیمانکار هم 2.5 میلیون تومان را بابت حق خودش از این مبلغ برداشت کرد.

وی گفت: واقعاً نمی‌دانم اگر مسئولین می‌خواهند کمک کنند خب این پول را به حساب باشگاه واریز کنند یا از طریق مراجع قانونی واریز شود. واقعاً صیغه پیمانکار در این واریز و برداشت دیگر چیست مگر پیمانکار چه حقی دارد که مبلغ 2.5 میلیون تومان از این پول برداشت کرده و کسی هم پاسخگوی این موضوع در این استان نیست.

سرپرست آذرخش، گفت: بعد از این 40 میلیون 25 میلیون هم از طریق حمل‌ونقل استان به باشگاه واریز شد و در کل از 600 میلیون تومانی که قرار بود به باشگاه بدهند فقط 65 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شد.

وی افزود: بعد از این جریانات و مشکلات و تعویض استاندار باز مجدداً جلسه‌ای با حضور شهردار، معاونت سیاسی و امنیتی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان و یک کارشناس مالیاتی برگزار شد و مصوبه دیگری جهت کمک صورت گرفت و قرار شد علاوه بر 600 میلیون، 500 میلیون دیگر به باشگاه کمک کنند و جمعاً این مبلغ به یک میلیارد و صد میلیون دیگر رسید.

وی گفت: واقعاً متأسفم برای پایتخت اقتصادی ایران در تابلویی که وسط شهر این استان نصب شده آن را به عنوان پایتخت اقتصادی معرفی کرده‌اند. بهتر است مسئولین سهم ورزش این پایتخت اقتصادی را هم در نظر بگیرند و فقط مصوبه ندهند.

وی گفت: در استان هرمزگان برای کمک به این تیم هر روز جلسه تشکیل و مصوبه‌ای صورت می‌گیرد اما در این مصوبات هیچ کمکی یا هیچ چیزی در نمی‌آید. فکر کنم مسئولین استان می‌خواهند بعد از اتمام لیگ برتر و سقوط این تیم که تنها نماینده این استان است به فکر آذرخش باشند. من در اینجا درخواستی از کلیه مسئولین دارم که حداقل نیم‌نگاهی هم به تنها نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال بیندازند.

سرپرست آذرخش همچنین در پاسخ به این سؤال که جریان اعتراض هواداران و تجمع آنها به شرایط این تیم گفت: هیچ اطلاعی از این تجمع مردم هواداران ندارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری