اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۳۸
یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس برابر سپاهان، اکنون آماده است تا مقابل الهلال یکی از بهترین نمایش‌های خود را در زمین به اجرا بگذارد.
۱۸:۳۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید امیری با شماره 19 این تیم یکی از مهره‌هایی است که می‌تواند دردسر بزرگی برای رامون دیاز و شاگردانش محسوب شود. ستاره بی حاشیه و با کیفیت سرخپوشان معتقد است هیچ چیزی نمی‌تواند جای غیرت آنها را بگیرد و آنها با تکیه بر همین عامل توانستند برابر ریال های عربی 10 نفره مقاومت کنند و صعودی شیرین را رقم بزنند.


وی در ابتدا در خصوص اینکه چطور توانستند بیش از 80 دقیقه برابر الاهلی با یک یار کمتر مقاومت کنند و یک پیروزی بزرگ رقم بزنند گفت: وقتی که 10 نفره شدیم، همه فکر کردند کار تمام است. شرایط بازی به گونه‌ای بود که 10 نفره بودیم؛اما آن شور و شوقی که هواداران به ما می‌دادند و انرژی که از نیمکت می‌گرفتیم، خیلی خوب بود. وقتی کامیابی‌نیا اخراج شد، هم‌قسم شدیم و گفتیم برای کمال هم که شده، باید با قدرت بازی کنیم. در آن بازی مشخص شد که پول و خیلی از امکانات دیگر، نمی‌تواند جلوی غیرت ایرانی را بگیرد.


امیری با اشاره به حمایت جالب توجه هواداران ایرانی حاضر در استادیوم گفت: حمایتی که ما در ابوظبی داشتیم، الاهلی نداشت. انرژی مثبتی که هواداران به ما دادند، خیلی خوب بود و ثمره آن را هم دیدیم. با انرژی که هواداران می‌دادند، همه بازیکنان به اندازه دو نفر دویدند، تلاش کردند و موقعیت ساختند. حتی وقتی در نیمه دوم 10 نفره بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.


هافبک پرسپولیس از هواداران تیمش خواست تا در دیدار برابر الهلال نیز حامی بزرگ آنها باشند و بتوانند به نتیجه لازم دست یابند: امیدوارم همان‌طور که همیشه از ما حمایت کردند، باز هم قلب‌شان را به داخل تیم بیاورند. در دیدار مقابل الاهلی انرژی خوبی به تک‌تک‌مان، چه آنهایی کهداخل زمین بودند و چه آنهایی که روی نیمکت نشسته بودند، دادند. امیدوارم آنها مقابل الهلال نیز دلگرمی به ما بدهند که بعد از سالیان سال که فوتبال ایران نتوانسته در آسیا حرفی بزند، آن جایگاه واقعی خودمان را پس بگیریم.


امیری امیدوار است برابر الهلال نیز فارغ از شرایط دو تیم و بحرانی که گریبان تیم را گرفته به نتیجه مدنظر دست یابند: تا اینجا تلاش کردیم و زحمت کشیدیم، حیف است به خاطر این دو بازی این‌ تلاش‌ها از بین برود. نتیجه در فوتبال معلوم نمی‌کند؛ اما زحمت، تلاش و یکسری تمرینات طاقت‌فرسایی که ما داشتیم، ثمره بخش بود. الان دو بازی داریم و می‌رویم که از جان مایه بگذاریم. مطمئن باشید که کم نمی‌گذاریم. نتیجه دست خدا است. امیدوارم به نفع ما باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری