اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۱۹
مدافع جنوبی پرسپولیس با تمجید از مهدی طارمی اعلام کرد هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند و بازیکنان اکنون تمرکز خود را روی الهلال قرار داده‌اند.
۱۷:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین ماهینی، مدافع باتجربه سرخپوشان که حضورش در جدال مقابل الهلال در ابهام قرار دارد، امیدوار است بتواند طی روزهای باقی‌مانده بتواند شرایط بازی را کسب کند. او در خصوص دلیل مصدومیتش و شرایط حضور برابر الهلال عربستان گفت: در ابتدا تولد محمود خوردبین را تبریک می‌گویم. در بازی با سپاهان وقتی تکل زدم، زانوی پایم جمع شد و نتوانستم بازی کنم. به برانکو گفتم تعویضم کند. دو، سه روز است که آب درمانی و فیزیوتراپی می‌کنم و تا حدودی بهتر شده‌ام. برای بازی با الهلال تلاش می‌کنم و ان‌شاء‌الله اگر بتوانم بازی می‌کنم.


وی با اشاره به تجربه‌اش در این دیدار و مرحله گفت: دو، سه سال با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بودم و مشکلی در مرحله گروهی نداشتیم. همان سال هم که به فینال رفتیم کار سخت بود. امسال کمترین حق‌مان این بود که از گروه صعود کنیم. بهترین تیم ایران بودیم اما بدشانس هم بودیم.


ماهینی با اشاره به تقابل مجدد با الهلال عربستان اینبار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه ما، گروه مرگ بود. همه قهرمان لیگ‌شان بود. امسال برای قهرمانی به آسیا می‌رویم.


کاپیتان دوم پرسپولیس در ادامه در واکنش به محرومیت مهدی طارمی و محرومیت او از حضور در جدال برابر الهلال عربستان گفت: با خانواده بیرون بودم که یکی از بازیکنان قبل از خبری شدن آن به من زنگ زد اما گفتم که صحت ندارد چون مهدی امروز با من در تمرین بود. بعد از چند دقیقه سایت‌ها را بررسی کردم و دیدم درست است. نمی‌دانم اسمش را سهل انگاری یا قسمت بگذارم اما باید در این چند وقت بدون مهدی طارمی بازی کنیم. او ستاره تیم ما است. مهدی مهره تاثیرگذار تیم است. البته بازیکنان خوبی دیگری داریم. امیدوارم اتفاق بدی نیفتد. آن‌قدر تیم ما خوب است که همین بازیکنان را سه، چهار سال دیگر نگه دارد، مشکلی نخواهیم داشت.


ماهینی در خصوص اینکه این حکم باشگاه پرسپولیس را هم با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه کرده و او چه شرایطی برای ادامه همکاری خواهد داشت گفت: اکنون باید تمام تمرکزمان روی بازی با الهلال عربستان باشد. امیدوارم مشکل تیم برطرف شود و خیال‌تان بابت من همراحت،من یک سال دیگر هم قرارداد دارم.


مدافع سرخپوشان در پایان در واکنش به اینکه هواداران الهلال اکنون بابت محرومیت مهدی طارمی ابراز خوشحالی کرده‌اند و قدرت پرسپولیس را بدون او کاهش یافته می‌دانند گفت: فوتبال فقط در زمین نیست. در بیرون هم جنگ است. در بازی الاهلی نشان دادیم که ۱۰ نفره می‌توانیم پیروز شویم پس می‌توانیم کارهای دیگری هم کنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین