اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۱۷
پدیده با هدایت رضا مهاجری در میان تیم های پرطرفدار و با سابقه توانسته خودش را به رتبه دوم جدول رده بندی برساند و با حضور این تیم و پارس جنوبی اتفاق جالبی در لیگ هفدهم فوتبال ایران رقم خورده است.
۱۶:۴۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| پدیده در آخرین مسابقه اش در هفته هفتم لیگ برتر در تبریز تراکتورسازی را شکست داد تا نشان دهد یکی از بهترین تیم های لیگ تا این هفته از مسابقات است. پدیده در حالی با این برد به رتبه دوم جدول رده بندی رسید که قبل از آن تیم های بزرگ دیگری مثل استقلال و سپاهان را نیز شکست داده بود.


رضا مهاجری سرمربی پدیده بی تردید یکی از مهم ترین ارکان موفقیت های این تیم است. او تیمی ساخته است که علاوه بر نتایج خوب نمایش فوتبالی قابل قبول و چشم نوازی ارائه می دهد. مهاجری در رابطه با رمز و رازهای بالانشینی تیمش در لیگ برتر گفت:« هنوز زود است که راجع به این مساله و صدرنشینی صحبت بکنیم. چه امسال و چه در سال های قبل اینگونه بوده است که نباید نتایج تیم ها در هفته های اول را خیلی جدی گرفت. لیگ هنوز شکل واقعی خودش را پیدا نکرده است الان 5 تیم 7 امتیازی در لیگ داریم که در میانه های جدول هستند. به نظر من از هفته هشتم و نهم به بعد می توان راجع به تیم ها و رتبه های آن ها در جدول قضاوت کرد.»


او درباره دلایل موفقیت تیمش تا این هفته از مسابقات گفت:« برای رسیدن به همین جایگاه لرزان بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و با همدلی و تمرین خوب توانستیم نتایج خوبی بگیریم.همچنین درک متقابلی که در باشگاه وجود دارد و به خصوص در راس باشگاه و مدیریت که تلاش زیادی انجام داد تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.»


مهاجری با اشاره به ثبات کادرفنی و بازیکنان در پدیده افزود:« ثباتی که در این چند سال در پدیده وجود داشته قطعا در نتایج تیم بی تاثیرنبوده است. یک مربی برای تثبیت ایده و افکارش نیاز به زمان دارد. برای من در سیاه جامگان این اتفاق افتاد و در یک پروسه سه ساله تیم را از لیگ دو به لیگ برتر آوردیم و خداراشکر جواب اعتماد باشگاه و هواداران را دادیم. در پدیده هم همینطور ، ثباتی که تا این لحظه وجود داشته باعث شده تیم انسجام و هماهنگی بیشتری داشته باشد.»


سرمربی پدیده درباره افکار فنی و تاکتیکی و سبک بازی تیمش گفت:« من حدود ده سال در فوتبال دستیار آقای فیروز کریمی بودم و در این سال ها آقا فیروز دین بزرگی به گردن من دارد. درواقع ما را در کوره تجربیات خودش آبدیده کرد. هرچند خیلی کار داریم تا خودمان را موفق بدانیم اما اگر چیزی هم هست حاصل سال ها کار در کنار ایشان است.»


وی درباره فیروز کریمی افزود:« اعتقاد خود من این است که آقای کریمی یک نمونه است و در بحث فنی از نظر من کسی را در اندازه های ایشان نداریم.»


پدیده برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی تیم های مطرحی چون سایپا، تراکتورسازی، استقلال و سپاهان را شکست داده است. مهاجری درباره پیروزی در این بازی های بزرگ هم گفت:« هر برد سه امتیاز دارد چه مقابل تیم صدرجدول و چه مقابل تیم انتهای جدول. البته بردن تیم های بزرگ به ما اعتماد به نفس داده اما واقعیت این است که بسیاری از تیم های صدرنشین مقابل تیم های رده های پایین جدول به مشکل خورده اند.»


او درباره هدف گذاری که در این فصل در پدیده انجام شده افزود:« سیاستگذاری ما قرار گرفتن بین شش تیم بالای جدول است. نه رده ششمی که از سه هفته قبل مشخص شده بلکه تیم ششمی که بتواند به تیم های بالای جدول و رده های سوم و چهارم تنه بزند. هرچند کار سختی داریم چرا که همه بازی ها در لیگ ایران سخت است و به جرات می گویم بازی راحتی در لیگ امسال نداریم.»


پدیده امسال چند بازیکن باتجربه مثل محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری را به ترکیب تیمش اضافه کرده است. مهاجری در این رابطه هم گفت:« تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما در تیممان جوانان خیلی خوبی داریم .حسین مهربان یکی از بازیکنان خوب ما متولد 75 است، یا بازیکنان دیگری مثل محمد مهدی خانی که به ترکیب اضافه می شود متولد سال 76 است، سینا زامهران، علی نعمتی و دیگر جوانانی که در تیم حضور دارند و کمک می کنند بازیکنان جوانی هستند که در کنار بازیکنان با تجربه ای مثل شهاب گردان، محمد قاضی، اکبر صادقی و محمدرضا خلعتبری تلفیقی از تجربه و جوانی را در تیم ما به وجود آورده اند.»


او در پایان با اشاره به اخراج محمدرضا خلعتبری در بازی برابر تراکتورسازی گفت:« متاسفانه اخراج خلعتبری نقطه تاریک این بازی بود. قطعا خود محمدرضا هم می داند که کار اشتباهی کرده است. او البته می گفت بازیکن حریف توهین کرده است اما مهم این است که ما بتوانیم در شرایط سخت خودمان را کنترل کنیم.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری