اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۳۰۶
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مثل الماسی است که می‌درخشد و برای نگهداری‌اش افراد خبره باید در این باشگاه حضور داشته باشند.
۱۵:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد نوازی در گفت‌وگویی در خصوص مسائل مختلف و حضورش در تمرین امروز استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

 شایعه شده که شما سرمربی استقلال در بازی با سپیدرود هستید!

فعلاً چیزی به من نگفته‌اند و فقط شب گذشته آقای عبداللهی تماس گرفت و از من خواست که بیایم و به تیم کمک کنم. زمانی که منصوریان هم بود من به تمرینات استقلال می‌آمدم، امروز هم لباس عوض کردم و در تمرین حاضر شدم. به هر حال ما جزء خانواده استقلال هستیم و باید به تیم کمک کنیم.

شرایط روحی تیم چطور است؟

احساس می‌کنم ما باید نتیجه بگیریم تا شرایط تغییر کند. استقلال ۵-۶ بازی است که نتیجه نگرفته و تیم دگرگون شده است، منصوریان هم که حالا جدا شده و معتقدم او جزء کسانی بود که در استقلال اسطوره شد و اعتقاد دارم تماشاگران در مورد او عجولانه تصمیم گرفتند، با آن شعارها هرکسی بود ناراحت می‌شد. یک روز به آن شکل تو را به تمرین استقلال می‌برند و یک روز هم به این شکل خواهان جدایی‌ات می‌شوند. به نظر من شرایط استقلال خوب نیست و همه چیز بستگی به نتایج دارد. البته این را هم بگویم که منصوریان به بدشانسی‌هایی خورد و توپ‌هایی که باید گل می‌شد به دروازه نمی‌رفت و همه این اتفاقات باعث می‌شد تا او نسبت به این شرایط کم‌طاقت شود و در نهایت برود.

شما بعد از استعفای منصوریان با او صحبت نکردید؟

چند روزی تلفن همراه او خاموش بود و اتفاقاً وقتی دیشب آقای عبداللهی به من زنگ زد چون دیروقت بود تماس نگرفتم اما امروز زنگ زدم ولی تلفن را جواب نداد.

 به عنوان یک استقلالی شرایط تیم را برای خروج از این وضعیت چطور تحلیل می‌کنید؟

وقتی توپ به دروازه نرود تمام کاسه و کوزه‌ها سر مربی می‌شکند در این بین شاید خیلی‌ها اطلاع نداشته باشند اما افتخاری تلاشش را انجام داده ولی واقعیت این است که تصمیم مدیران باشگاه برای مردم اهمیت دارد. استقلال یک برند بزرگ است که مثل الماس می‌درخشد و از آن طرف نگهداری آن الماس افراد خبره می‌خواهد.کسانی که وارد استقلال می‌شوند باید شبانه‌روز تلاش کنند تا این تیم سرپا باشد. شما فکر کنید یک مربی بزرگ خارجی بیاید اگر دو بازی نتیجه نگیرد باز هم صدای مردم در می‌آید. این یک واقعیت است الان مردم ما را در کوچه و خیابان می‌بینند و از ما می‌پرسند پس کی این تیم درست می‌شود؟ آبرویمان رفته و از اینگونه سوال‌ها. من هم معتقدم تصمیمات باید درست باشد و اگر مربی هم می‌آورند باید در شأن و شخصیت استقلال باشد.

 شما با تیم به رشت می‌روید؟

به من چیزی در این زمینه نگفته‌اند و تیم ما فردا تمرین دارد باید ببینیم چه می‌شود.

 اما استقلال در رشت سرمربی ندارد و مک‌درمورت محروم است.

این را دیگر مسئولان باشگاه باید تصمیم بگیرند چون در هر صورت تیم نیاز به مربی دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری