اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۲۹۶
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: شهرام گودرزی مصدوم است و پزشکان امور درمانی او را دنبال می‌کنند. به محض رسیدن به بهبودی او می‌تواند بازی کند.
۱۵:۰۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم محمودی در گفت‌وگویی، درمورد تغییر زمان دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد، گفت: مخالفتی با این مساله نداشتیم، وقتی این تغییر زمان اعلام شد پذیرفتیم و کارمان را براساس آن دنبال می‌کنیم.

وی درمورد شکست تراکتورسازی مقابل پدیده خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازی با پدیده بسیار خوب بازی کردیم. در اواخر بازی روی پنالتی گل خوردیم و متاسفانه دقایقی بعد گل بدی دریافت کردیم. متاسفانه از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

سرپرست تراکتورسازی درمورد اینکه برخی اعضای پدیده اعلام کردند پنالتی تراکتورسازی درست نبوده است، عنوان کرد: همیشه گفته‌ام خیلی درمورد داوری صحبت نمی‌کنم و بهتر است این کار را به کارشناسان بسپاریم. خودم بازی را به طور کامل هنوز ندیدم اما طبق چیزی که در جریان بازی دیدم به نظرم تصمیم داور درست بود و حالا اینکه چرا پدیده‌ای‌ها این حرف را می‌زنند نمی‌دانم.

وی درمورد مصدومیت شهرام گودرزی و اینکه گفته می‌شود او همسترینگ پاره کرده است، اظهار داشت: بحث پارگی نبوده است، پزشکان روی گودرزی کار می‌کنند تا هرچه زودتر مصدومیت او که یک مقدار کهنه شده به پایان برسد. به محض رسیدن گودرزی به بهبودی کامل او می‌تواند برای تیم به میدان برود.

محمودی در رابطه با تعطیلی دوباره مسابقات، اظهار داشت: کاری نمی‌توانیم انجام دهیم این برنامه‌ای است که فدراسیون داده و از اول فصل اعلام شده است. باید تابع باشیم و کارمان را پیش ببریم.

وی در رابطه دیدار با گسترش فولاد تصریح کرد: نمی‌خواهم فنی صحبت کنم، گسترش از تیم های خوب ایران و از همشهریان ما است. امیدوارم دربی خوبی از آب دربیاید و تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین