اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۲۸۲
عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از گل با حرکات دست خود و رفتارهایی که انجام می‌دادند هواداران ما را تحریک کردند.
۱۴:۰۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| مظفر شاملی در گفت‌وگویی، درمورد اینکه عبدالمهدی زهره‌بخش سرپرست فولاد اعلام کرده هرچه هیات فوتبال و نیروی انتظامی آبادان برای در نظر گرفتن تدابیر ویژه جهت جلوگیری از درگیری هواداران توصیه می‌کنیم آنها توجهی به این مساله ندارند، گفت: دیدم زهره‌وند با صالحیان بحث می‌کند، به او گفتم سرپرست فولاد چه چیزی می‌گوید که او اعلام کرد زهره‌بخش بحث‌های سال قبل و درگیری که در VIP خودشان بوجود آوردند را مطرح می‌کند.

وی افزود: درگیری‌های امسال بعد از گل فولاد با حرکات دست و اعمال تحریک‌آمیز هواداران حریف بوجود آمد، ما هیچ مشکلی با آنها نداریم اهواز از خودمان است و ما به نوعی زیرمجموعه آن هستیم. اتفاقا آنها را خیلی دوست داریم ا ما نمی‌دانم چرا هواداران با هم لج می‌کنند و این مشکلات بوجود می‌آید، هر سال که ما هم به آنجا می‌رویم این مشکلات پیش می‌آید. این اتفاقات صحیح نیست، ما چشم در چشم یکدیگر هستیم، برخی می‌خواهند از این اتفاقات سوء استفاده کنند.

رئیس هیات فوتبال آبادان در پاسخ به این سوال که قرار بوده پشت نیمکت فولاد به هواداران این تیم اختصاص یابد اما سیروس پورموسوی اعلام کرده هنگام گرم کردن مشاهده کرده هواداران آبادانی آنجا استقرار داده‌ شده‌اند گفت: هواداران فولاد در آن منطقه نشستند و اتفاقاً درگیری‌ها همانجا بوجود آمد.سال قبل آنها را در VIP مستقر کردیم که ابتدا بین خودشان درگیری شد بعد این دعوا را به هواداران ما رساندند. آنها در این بازی با دست اعمال زشتی انجام می‌دادند که همین مساله باعث تحریک هواداران ما شد. فیلم تمامی این اتفاقات موجود است.

وی درمورد اینکه چرا هواداران فولاد از ورزشگاه بیرون شدند تا این تیم نخواهد وارد زمین شود، تصریح کرد: دوستان شلوغش کردند آنها خودشان تیم را به زمین نیاوردند هواداران فولاد تا آخر بازی در ورزشگاه بودند و ما بعد از این مشکلات آنها را در VIP مستقر کردیم.

شاملی در رابطه با نتایج ضعیف صنعت نفت در هفته‌های اخیر گفت: متاسفانه روی ریل بدشانسی هستیم و با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم نتیجه نگرفتیم امیدوارم این بدشانسی هرچه زودتر تمام شود.

رئیس هیات فوتبال آبادان در رابطه با اینکه کمالوند گاهی از امکانات آبادان انتقاد می‌کند، گفت: او در شهرهای بزرگی زندگی کرده است و در آنجا امکانات بیشتر بوده به همین خاطر این شرایط بر وفق مرادش نیست، ما تا جایی که امکان دارد سعی کرده‌ایم امکانات را فراهم کنیم.

وی درمورد کسب یک امتیاز در چهار هفته، تصریح کرد: خودمان هم از این مساله ناراحت هستیم، همانطور که گفتم فکر می‌کنم روی ریل بدشانسی قرار داریم.

شاملی در رابطه با اینکه بحث اولتیماتوم به کمالوند مطرح شده است، گفت: با کمالوند صحبت می‌شود و در هر بازی این اقدام صورت می‌گیرد تا در مورد آنالیز مسابقات و عملکرد تیم مشکلات و ... بحث و تابدل نظر شود اما این چیز خاصی نیست.

وی در مورد اینکه آیا اولتیماتومی هم داده شده است، تصریح کرد: خیر، چه اولتیماتومی بدهیم؟

عضو علی‌البدل هیات مدیره درمورد اینکه آیا حکم اعضای هیات مدیره امضا شد، تصریح کرد: بله اتفاقاجلسات هیات مدیره هم برگزار شد و من هم به عنوان عضو علی‌البدل حضور دارم.

وی درمورد اینکه علی نظرمحمدی اعلام کرده صنعت نفت بازیکنان میلیاردی دارد و حتی اعلام کرد دو تن از بازیکنان این تیم قراردادی با رقم بیش از یک میلیارد دارند،عنوان کرد: او نظر خودش را گفته و اگر سندی دارد رو کند.آنقدر هزینه‌ها زیاد شده که همه می‌گویند میلیاردی اما این رقم‌ها نیست.

شاملی در مورد اینکه اعلام شده رقم قرارداد کرار یک میلیارد هفتصد است، عنوان کرد: بازیکن یک میلیارد و هفتصدی نداریم. مگر فاتح تریم است. (باخنده)

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری