اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۲۱۳
غلامرضا رفیعی گفت: برخلاف گفته برخی از همکاران، احتمال بخشش مهدی طارمی و توقف موقت رای صادر شده از سوی دادگاه عالی ورزش وجود دارد.
۰۱:۲۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| وکیل بین المللی فوتبال در گفت وگویی در خصوص رای صادر شده فیفا برای باشگاه پرسپولیس و طارمی، گفت: برخلاف بسیاری از اظهار نظرها اطمینان دارم که پرسپولیس هم می تواند از دادگاه عالی ورزش خواهان توقف رای طارمی شود و هم می تواند به حکم صادره اعتراض کند.

وی ادامه داد: برخلاف تصور بسیاری از اهالی فوتبال، دادگاه عالی ورزش با درخواست باشگاه ها اکثرا موافقت می کند و برخلاف گفته برخی مبنی بر طول کشیدن تصمیم گیری در این باره، دادگاه عالی ورزش خیلی سریع تصمیم گیری می کند.

وکیل بین المللی فوتبال، گفت: باشگاه پرسپولیس از داشتن چنین پرونده ای در فیفا اطلاع داشته و قطعا می شد اقداماتی را انجام داد تا شاهد صدور چنین رایی نباشیم.

وی در خصوص اینکه اگر باشگاه پرسپولیس رضایت ریزه اسپور ترکیه را بگیرد احتمال لغو کامل این حکم وجود دارد، اظهار کرد: اگر باشگاه پرسپولیس در نشست با مدیران ریزه اسپور بتواند رضایت آنها را بگیرد فیفا این قدرت را دارد که رای صادره خود را برای همیشه برگرداند.

رفیعی خاطرنشان کرد: حل این مشکل بستگی زیادی به درخواست باشگاه از دادگاه عالی ورزش دارد و امیدوارم باشگاه پرسپولیس در درخواست خود به مسایل صحیحی اشاره کند.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری