اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸
شماره 2 سابق پرسپولیس اکنون با نحسی بزرگی مواجه شده که می‌تواند او را از حضور مجدد در لیست این تیم دور نگه دارد.
۱۹:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| امید عالیشاه در پایان نیم فصل لیگ شانزدهم به دلیل موعد سربازی مجبور به جدایی از پرسپولیس شد و برای پشت سر گذاشتن آن تراکتورسازی را انتخاب کرد. در این بین بعد از سه دیدار در ترکیب سرخپوشان تبریزی او با محرومیت باشگاه به مدت دو پنجره نقل و انتقالاتی از همراهی آنها محروم شد تا در این روزها تنها تمرینات اختصاصی و انفرادی امیدواری برای بازگشت به فوتبال را در او زنده نگه دارد.


عالیشاه که البته امیدوار است با تایید مدارک به کسری خدمتش در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد، اکنون با اتفاقی عجیب در تیم سابقش، نحسی دوران سربازی را بار دیگر در یک قدمی خود احساس می‌کند. عالیشاه یک نیم فصل دیگر با سرخپوشان تهرانی قرارداد دارد و بر این اساس در پایان دوران سربازی‌اش در صورت اعلام نیاز پرسپولیس باید به این تیم بازگردد و به باقی تعهد قراردادی‌اش پایبند باشد. با این حال با توجه به اینکه نام او از لیست سرخپوشان خارج شده است، علیرغم اینکه آنها با این بازیکن قرارداد دارند قادر به بازگرداندن او نخواهند بود و دقیقا ماجرای مربوط به روزبه چشمی و استقلال برای او تکرار خواهد شد. روزبه چشمی که به دلیل مصدومیت از لیست استقلال خارج شده بود، بعد از به دست آوردن شرایط بازی با توجه به ممنوعیت این باشگاه از حضور در نقل و انتقالات و خارج شدن نامش، نتوانست به تیم بازگردد و روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت.


اکنون امید عالیشاه بار دیگر با ماجرای مشابه ممنوعیت جذب بازیکن از سوی باشگاه خود و اینبار پرسپولیس مواجه شده است تا شرایط بازگشت او به پرسپولیس در شرایط فعلی دست نیافتنی به نظر برسد مگر اینکه این باشگاه موفق شود در جلسه استیناف و فرجام خواهی این رای را با تغییر مواجه کند.


شرایط اما برای دیگر بازیکن سرخپوشان که راهی خدمت سربازی شده بود متفاوت است؛ احمد نوراللهی با توجه به اینکه به روزهای پایانی خدمت خود رسیده بود، با تدبیر باشگاه یک جای خالی در لیست این تیم را به خود اختصاص داد و نامش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز رد شد تا او اکنون تنها دغدغه دریافت کارت پایان خدمت خود را داشته باشد و بلافاصله بعد از دریافت آن قادر به همراهی سرخپوشان تهرانی خواهد بود.


طالع نحس ممنوعیت و محرومیت از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی اکنون یک بار دیگر گریبان امید عالیشاه را گرفت تا بازیکنی که لیگ شانزدهم با عنوان کاپیتانی این تیم استارت زد، دور و دورتر از تیم محبوب خود شود و رویایش برای بازگشت با تاخیر مواجه شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین