اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴
با وجود تکذیب مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر محرومیت مهدی طارمی و این باشگاه از سوی فیفا درست است.
۲۰:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که مسئولان باشگاهپرسپولیس محرومیت چهارماه مهدی طارمی از سوی فیفا را رد می‌کنند اما این رأی از سوی فیفا صادر شده است.

سرانجام شکایت ریزه‌اسپور ترکیه از مهدی طارمی نتیجه داد و در حالی که در ایران بارها توسط مسئولان این باشگاه شکایت باشگاه ترکیه‌ایی از طارمی رد می‌شد اما حکم نهایی فیفا نشان داد که طارمی فصل گذشته در اقدام غیر حرفه‌ای قرارداد خود را با باشگاه ریزه‌اسپور فسخ کرده است.

مهدی طارمی فصل گذشته پس از کش و قوس‌های فراوانی در حالی که ازپرسپولیس جدا شد و به همراه رامین رضاییان به عضویت تیم ریزه‌اسپور درآمد به دلیل حملات تروریستی در ترکیه و به بهانه ناامن بودن این کشور از رفتن به این تیم منصرف شد و در حالی که با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد امضا کرده بود بار دیگر بهپرسپولیس بازگشت.

از همان موقع بحث‌هایی بابت فسخ غیرقانونی قرارداد این بازیکن با باشگاه ترکیه‌ایی مطرح شد. اما در آن برهه چه از سوی خود طارمی و چه از سوی باشگاهپرسپولیس به شدت این موضوع رد می‌شد که این بازیکن به صورت غیرقانونی قراردادش را فسخ کرده است اما همان موقع باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه از طارمی شکایت کرد و حالا خبر می‌رسد که شکایت آنها به نتیجه رسیده و فیفا مهدی طارمی را به دلیل این تخلف چهار ماه به صورت رسمی محروم کرده است. همچنین باشگاهپرسپولیس نیز به دلیل همکاری در این تخلف از دو پنجره نقل و انتقالاتی فیفا مرحوم شده است که بدین ترتیبپرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی امسال و نقل انتقال تابستانی فصل آینده را از دست داده است.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی خبر محرومیت طارمی وپرسپولیس را تأیید کرده است.

باید دید با شرایطی که به وجود آمده مسئولان باشگاهپرسپولیس برای برون رفت از این شرایط چه راه‌حلی دارند آنهم در شرایطی کهپرسپولیس هفته آینده بازی حساسی مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین