اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۸۱۶
دوچرخه‌سواران تيم ملي كشورمان بعد از رقابت با یکدیگر در مرحله نیمه نهایی ماده اسپرینت بازی‌های داخل سالن آسیا به اظهار نظر پراختند.
۲۲:۱۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد دانشور دوچرخه‌سوار تیم ملی کشورمان که در رقابت با علی علی عسگری هموطن خود توانست به فینال دوچرخه سواری اسپرینت راه یابد، گفت: از بدبیاری ما بود که به یکدیگر خوردیم. ما هفت سال است کنار هم رکاب می زنیم و به رقابت آشنا هستیم. مهم نبود چه کسی به فینال برکد، چون هم تیمی بودیم.

وی در مورد رقابت با حریف قزاقزستانی در فینال گفت: قزاقزستانی ها از امکانات خوبی برخوردار هستند و اردوی تمرینی خود را در کمپ سوئیس برگزار کردند. امیدوارم بتوانم بهترین تلاشم را انجام داده و مدال خوشرنگ این مسابقات را کسب کنم.

* مهم بالا رفتن پرچم کشورمان است/ باید در پیست چوبی تمرین کنیم

علی عسگری دوچرخه‌سوار ملی‌پوش کشورمان در خصوص رقابت با محمد دانشور گفت: مهم نبود کدام از ما به فینال برود، مهم بالا رفتن پرچم کشورمان است. این مسابقه به نوعی کار تیمی بود و گفته بودیم هر کسی آماده است بالا برود.

وی با اشاره به رقابت با قزاقستانی‌ها تصریح کرد: حریفان ما در کمپ سوئیس تمرینات خود را برگزار کرده اند. آنها دارای کمپ چوبی هستند و توانسته اند پیشرفت کنند. بدلیل نداشتن پیست چوبی، امکانات ما ضعیف است. هر وقت هم در پیست‌های چوبی تمرین نکرده‌ایم، نتایج خوبی هم نگرفته‌ایم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری