اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۹۱
عضو تيم ملي كوراش كشورمان در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: متاسفانه داوران در دیدار مقابل نماینده میزبان قضاوت درستی نداشتند و با ناداوری از حضور من در فینال جلوگیری کردند.
۲۱:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| قنبرعلی قنبری کوراش کار کشورمان در بازی‌های داخل سالن آسیا با اعتراض به قضاوت ناعادلانه داوران در مرحله نیمه‌نهایی خود گفت: متاسفانه داوران در این دیدار قضاوت درستی نداشتند و با ناداوری از حضور من در فینال جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در حالی‌که 4 ثانیه به پایان مسابقه مانده بود موفق شدم حریف ترکمنستانی را ضربه فنی کنم که داوران این مسئله را نادیده گرفته و سوت پایان رقابت را به صدا در آوردند.

نماینده کشورمان همچنین در رابطه با کیفیت مسابقات رشته کوراش افزود: سطح مسابقات کوراش در این دوره از بازی‌های سالنی بسیار بالاست و می‌توان آن را با رقابت‌های جهانی در این رشته مقایسه کرد.

* تیرتک: زورم به حریف ازبک نرسید

امید تیرتک عضو تیم ملی کوراش کشورمان در رابطه با شکست خود در مقابل حریف ازبک در دیدار ماقبل نهایی وزن منهای 73 کیلوگرم کوراش گفت: همانطور که می‌دانید ازبک‌ها در رشته کوراش در دنیا حرف اول را می‌زنند و به همین دلیل همیشه مبارزه با نمایندگان این کشور در رشته کوراش بسیار سخت بوده است.

وی ادامه داد: به هر حال من در مرحله نیمه نهایی تمام تلاش خودم را در مقابل دولان ابرایف ازبکستانی انجام دادم، اما واقعیت این است که وی از من تکنیکی تر بود و صادقانه بگویم که به اصطلاح زورم به او نرسید و مسابقه را واگذار کردم. کیفیت این مسابقات به حدی بالاست که به نظر من کسب مدال برنز هم با ارزش است و خوشحالم با دست پر به کشورم برمیگردم.

* علی‌اکبری: امیدوارم در مسابقات آتی طلا بگیرم

الیاس علی اکبری کوراش‌کار کشورمان پس از کسب مدال برنز و نرسیدن به فینال گفت: متاسفانه در اولین دیدار در مقابل رقیب ویتنامی از ناحیه همسترینگ پا بشدت صدمه دیدم با این وجود در مرحله بعد هم رقیب خود را از پای درآوردم تا به دیدار نیمه نهایی رسیدم.

وی افزود: با توجه به آسیب جدی که داشتم نتوانستم در حد خود ظاهر شده و مسابقه را واگذار کردم. به هر حال تلاشم را انجام دادم و امیدوارم در رقابت‌های آتی کوراش جبران کرده و بار دیگر برای مردم کشورم مدال طلا به ارمغان بیاورم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری