اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۷۷
مراسم قرعه کشی مبارزات وزن 80+ کیلوگرم در مرحله دوم مسابقات گرندپری 2017 انجام و سجاد مردانی نخستین نماینده کشورمان در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناخت.
۱۹:۳۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از فردا (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مراکش ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود که سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان اولین نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می رود.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 12:30 تا 15:30 و 18 تا 21 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 22 تا 00:30 پیگیری خواهد شد.
ظهر امروز (پنجشنبه) و پس از انجام وزن‌کشی تکواندوکاران، مراسم قرعه کشی این 3 وزن پیگیری شد و بر همین اساس سجاد مردانی حریفان خود را در این دوره از رقابت ها شناخت.
سجاد مردانی در نخستین گام باید به مصاف «محمد الهاتری» تکواندوکار با سابقه نروژی برود. در ادامه نیز برنده دیدار آرژانتین و کرواسی را پیش رو دارد.
«مارتین سیو» از هوگوپوشان با سابقه آرژانتینی است که پیش از این 5 دوره حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده اما همواره دستش از کسب مدال جهانی کوتاه مانده است. «ودران گولس» نیز از تکواندوکاران با سابقه کرواسی است که پیش از این حضور در میادین بسیاری را در کارنامه خود ثبت کرده است.
سجاد در صورت برتری در مرحله یک‌چهارم باید با یکی از تکواندوکاران انگلستان، صربستان، قزاقستان و آمریکا مبارزه کند.
هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.
گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین