اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنان گفته‌ایم به دور از مسائل حاشیه‌ای ارائه‌گر یک بازی خوب باشند.
۱۸:۴۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد درباره شهرآورد خوزستان گفت: قبل از هرچیز ماه محرم را تسلیت می‌گویم، به هر صورت بازی با فولاد مثل همه بازی‌های دیگر برای ما ۳ امتیاز دارد، نه بیشتر، نه کمتر. این حساسیتی که می‌گویند ممکن است تا حدودی روی جریان بازی تأثیر بگذارد اما صحبت‌هایی که در طول هفته با بازیکنان داشتیم این بود که به دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و مسائل جانبی سعی کنند ارائه‌گر یک بازی خوب و جذاب و تماشاگرپسند باشند تا در نهایت هر تیمی که حق است به ۳ امتیاز بازی برسد.

وی افزود: فولاد تیم خوبی است و کادر خوبی هم دارد. این تیم از بازیکنان خوب، جوان و با انگیزه استفاده می‌کند که ترکیبی از بازیکنان باتجربه مانند مبعلی را نیز در اختیار دارد. ما هم تیم خیلی خوبی داریم. ۷ بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت صنعت نفت نشستم ۶ بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی که در این مدت ۲ تایم ضعیف داشتیم و در سایر دقایق از بازی راضی بودم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: نیمه دوم در بازی مقابل پارس جنوبی خوب بازی نکردیم به اضافه اینکه در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی مقابل سپیدرود هم خوب نبودیم. در سایر بازی‌ها یا بهتر از حریف بودیم یا پابه‌پای حریف بازی کردیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات نسبت به گذشته کامل‌تر و بهتر باشیم. امیدوارم در بازی فردا هم با توجه به اینکه بازی رایگان است تماشاگران حاضر باشند و تیم محبوب خود را تشویق کنند، حمایت هواداران می‌تواند در پیروزی تیم تأثیربسزایی داشته باشد.

کمالوند همچنین در ادامه صحبت‌هایش درباره مصدومان تیم یادآور شد: یکی دو بازیکن مصدوم نصفه و نیمه داریم، یکی دو نفر از آنها دچار سرماخوردگی شده‌اند اما فکر نمی‌کنم شرایط آنها به گونه‌ای باشد که به بازی نرسند.

وی همچنین عنوان کرد: در جلسات شبانه‌ای که با کادر فنی برگزار می‌کنیم در خصوص برنامه‌ها صحبت می‌شود بنابراین هر بازیکنی که آماده باشد در مسابقه بازی خواهد کرد. البته ما یک تغییر اجباری مقابل سپیدرود داشتیم اما حالا برای بازی فردا ترکیبمان کامل است. در جلسه امشب که برگزار می‌کنیم ترکیب تیم برای بازی فردا مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای پیگیری تمرینات خارج از آبادان دارید یا خیر، گفت: شرایط آب و هوایی به گونه‌ای است که لازم نیست دیگر برای تمرینات بیرون از آبادان برویم، امسال سال بسیار گرمی بود که ما را دچار مشکل کرد اما حالا شرایط آب و هوایی تغییر کرده و برنامه ما این است که تمرینات در آبادان پیگیری شود. تا روز سه‌شنبه تمریناتمان تعطیل خواهد بود و ۳-۴ روزی استراحت خواهیم داشت. البته بازی دوستانه‌ای هم در این مدت خواهیم داشت.

کمالوند یادآور شد: تیم ما ۱۵ بازیکن بزرگسال و ۳ بازیکن جوان دارد که به همه ۱۸ بازیکن به یک شکل نگاه می‌کنیم بنابراین به این نگاه نمی‌کنیم که یک بازیکن از قدیم در تیم ما بوده یا اخیراً اضافه شده است. قبل از بازی با سپاهان نظر فرهانی مربی دروازه‌بانان تیم این بود که لازم است ما داوود نوشی‌سوفیانی استفاده کنیم، خیلی هم از او راضی بودیم. او در بازی با سپیدرود هم عملکرد بدی نداشت ضمن اینکه از سالاری هم راضی هستیم بنابراین اگر از بازیکنی استفاده نمی‌شود دلیل بر این نیست که کادر فنی از آن بازیکن ناراضی است. گاهی اوقات براساس تجزیه و تحلیل از تیم حریف مربی یک تصمیم را می‌گیرد، فکر می‌کنم بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند هرکدام از آنها در طول تمرینات هفته خوب باشند از او استفاده خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری