اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۲۹
شصت و هفتمین دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، دوئل های جذابی را در برخواهد داشت.
۱۵:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  قرمزپوشان پایتخت راهی اصفهان شده اند تا با کسب پیروزی مقابل تیم زلاتکو کرانچار، با روحیه مضاعف راهی ابوظبی شوند و از آنطرف اصفهانی ها امیدوارند با رسیدن به یک پیروزی، روند بدِ شروع لیگ را تغییر دهند.
 
اما این بازی از جهات دیگر نیز حساس و البته دیدنی است. این بازی، محل برخورد و دوئل کسانی است که به دنبال اثبات خود به دیگران هستند.
 
برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش با یک باخت خانگی به اصفهان آمده اند. باختی که به زعم آن ها از روی غفلت و البته خستگی حاصل شد. حالا آن ها در اصفهان باید پیروز شوند تا به هواداران تیم پرسپولیس و اهالی فوتبال ثابت کنند که این موضوع تنها یک توجیه نبوده است.
 
در آن طرف زلاتکو کرانچار برای عبور از بحران به چیزی جز برد بر برانکو ایوانکوویچ نمی اندیشد. سپاهان با یک برد، 3 تساوی و 2 باخت در رده سیزدهم قرار دارد و کرانچار برای فرار از اخراج، راهی جز پیروزی ندارد. همچنین دلیل دیگری که او را ملزم به پیروزی می کند، اثبات توانایی به هواداران است. برخی از هواداران سپاهان معتقدند کرانچار پس از کسب 2 قهرمانی لیگ افت محسوسی در نتیجه گیری داشته است.
 
از نیمکت ها که بگذریم به مستطیل سبز خواهیم رسید. جایی که 22 بازیکن با انگیزه های مختلف در تلاش برای کسب موفقیت هستند. علیرضا بیرانوند پس از عملکرد ناامیدکننده مقابل پیکان به دنبال یک کلین شیت است. در خط دفاع شجاع خلیل زاده مقابل تیم سابق، انگیزه های بسیاری دارد و در خط هافبک، کمال کامیابی نیا نهایت تلاشش را برای اثبات توانایی اش به برانکو ایوانکوویچ و البته هواداران خواهد کرد. در خط حمله نیز طارمی، علیپور و منشا به خوبی ارزش یک نمایش عالی پس از حساس ترین بازی فصل را می دانند و بنابراین، تلاشگر تر از همیشه ظاهر خواهند شد.
 
طلایی پوشان اصفهانی نیز کوهی از انگیزه هستند و خیلی خوب بر ارزش پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی آگاهند.
 
در خط دفاع تیم سپاهان نمی توان انگیزه سعید آقایی برای اثبات توانایی اش به برانکو ایوانکوویچ را نادیده گرفت. او در نقل و انتقالات مورد توجه برانکو بود؛ اما در نهایت سرمربی کروات تیم پرسپولیس بنابه دلایل فنی، اخلاقی و مالی قید مدافع ملی پوش تبریزی را زد؛ اما آقایی این فصل عملکرد قابل تحسینی در سپاهان داشته و امیدوار است مقابل پرسپولیس نیز به این روند تداوم بخشد.
 
یک خط جلوتر علی کریمی کاپیتان این روزهای تیم سپاهان حضور دارد. بازیکنی که پس از یک تجربه ناموفق در کرواسی، به اصفهان بازگشته تا زیر نظر سرمربی کروات سپاهان به روزهای اوج بازگردد. کریمی که عملکرد دل نشینی در تیم ملی نداشت، حالا برای قرار گیری در لیست کارلوس کی روش برای جام جهانی، باید در هر بازی بهترین نمایش خود را ارائه دهد. البته گفته می شود او بازی با پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده؛ اما تا مشخص شدن ترکیب رسمی زردپوشان، چیزی به طور رسمی مشخص نخواهد شد.

در خط آتش تیم سپاهان، ساسان انصاری حضور دارد. بازیکنی که فصل پیش را با پرسپولیس آغاز و در فولاد به پایان رساند و حالا برای ادامه روند خوبش در سپاهان حضور دارد. اما عملکرد او در اصفهان هیچ شباهتی به نمایش هایش در فولاد نداشته است. حالا ساسان مقابل برانکو ایوانکوویچ و همبازیان سابق انگیزه های فراوانی خواهد داشت؛ اما مهم تر از آن، او برای اثبات توانایی اش به سپاهانی ها گام به میدان خواهد گذاشت.
 
اما جدا از تمام این موارد، باید نگاه ویژه به سکوها داشته باشیم. پس از مدت ها ورزشگاه 70 هزار نفری نقش جهان آماده شده و منتظر هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان است. باتوجه به عدم افتتاح طبقه دوم تنها 40 هزار بلیت به فروش خواهد رفت که سهم پرسپولیسی ها 4 هزار بلیت است؛ اما آن ها درصدد تصاحب سکوهای تیم میزبان نیز هستند. باید دید امشب سپاهانی ها 36 هزار صندلی باقی مانده را طلایی خواهند کرد یا هواداران پرسپولیس در اصفهان، رنگ غالب ورزشگاه خواهند بود.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین