اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۱۰
سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: لطفا مباحث سیاسی را وارد فضای فوتبال نکنید چرا که توپ آنقدر دغدغه دارد که ما باید به آن بپردازیم.
۱۵:۰۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران، گفت: همه تلاشم این بوده که اثرات مفید پیروزی مقابل پرسپولیس را پررنگ کنم و بخش منفی را کمرنگ کنم فردا هم بازی به مراتب بهتر انجام خواهیم داد.

داد. کنت نیجریه‌ای است و سابقه بازی با تیم ملی امید نیجریه را دارد. ما اتفاقاً بازیکنان خارجی‌مان را با وسواس انتخاب کردیم و باید هم این کار را انجام می‌دادیم تا خیالمان آسوده باشد. یک بازیکن خوب و باکیفیت دیگر هم به نام باسی جذب کردیم که در تیم ملی زیر 21 سال نیجریه بازی کرده است و فوق‌العاده بااستعداد است. ما همه این بازیکنان را با قیمت خیلی معقولی که شاید باور نکنید جذب کردیم و قیمت دو بازیکن خارجی ما حتی از قرارداد منشا هم سبک‌تر است.

جلالی درباره اینکه بعد از پیروزی شما مقابلپرسپولیس گفتند پیکان ضدفوتبال بازی کرده اظهار داشت: چرا وقتی به ما می‌رسد دفاع بد می‌شود و بازی ما ضدفوتبال می‌شود؟ من چنین چیزی را نمی‌پذیرم که ما دفاع کرده‌ایم. آنهایی که چنین چیزهایی را می‌گویند، هواداران متعصبی هستند که منصفانه بازی را نگاه نمی‌کنند. ما در یک ربع آخر مجبور شدیم دفاعی‌تر بازی کنیم و در این بازی معقول و منطقی بازی کردیم.

وی افزود: اولین پیروزی من مقابلپرسپولیس در آبان سال 1370 بود زمانی که سرمربی وحدت بودم. بعد از آن 8،9 بارپرسپولیس را برده‌ام، 8،9 بار باخته‌ام و چند بار هم بازی مساوی شده است. اما هر وقتپرسپولیس را من برده‌ام، چنین انعکاسی را دیده‌ام که ما بد بودیم و ضدفوتبال بازی کردیم وپرسپولیس هم بد بازی کرده که ما پیروز شده‌ایم. من گلایه‌ای نسبت به این مسائل ندارم و با این فضا خو گرفته‌ام. من با بضاعت تیمم، بازی پیکان را طراحی کردم و موفق هم شدیم. مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی کردیم که نیمکتش می‌تواند هر بازی را دگرگون کند و هر بازی را در هر سطحی تغییر بدهد. از بازیکنانم هم ممنون هستم که توانستند خوب و منطقی بازی کنیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص وضعیت بختیار رحمتی هم اظهار داشت: در همه جای دنیا همین است که هیچ بازیکنی دوست ندارد عوض شود یا بیرون بنشیند اما من با بختیار صحبت کردم و او عذرخواهی کرد. اینکه چرا چنین رفتارهایی از او دیدیم، او گفت که خسته بوده و به همین دلیل به رختکن رفته است که من به او گفتم باید اجازه می‌گرفتی و او هم گفت چشم. من با روش‌های خودم مدیریت می‌کنم و تا الان هم با بازیکنان بزرگی کار کردم که همیشه هم از آنها بهترین بازی‌هایشان را گرفتم و فکر می‌کنم روشم بد نیست.

ی درباره اینکه در بازی فردا از پیام نیازمند استفاده می‌کنید یا اینکه رحمان احمدی درون دروازه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای این بازی انتخاب من پیام نیازمند است آسیب‌دیدگی احمدی هم جزئی است و در حال برطرف شدن است.

در این بین خبرنگاری از جلالی پرسید نظر شما در خصوص اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا که ایرانی‌ها را تروریست خطاب کرده چیست، اظهار داشت: کار من فوتبال است و به ادبیات سیاسیون علاقه‌مند نیستم. آدم‌های سیاسی همیشه خود را مدافع مردم می‌دانند و از هیتلر گرفته تا گاندی. همیشه همین‌طور بوده است. قطعاً جامعه و تاریخ خودش می‌تواند قضاوت کند. از شما هم می‌خواهم این مباحث را وارد فضای فوتبال نکنید چرا که توپ آنقدر دغدغه دارد که ما باید به آن بپردازیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری