اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵
عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد این باشگاه به دنبال روی کار آوردن یک مربی درجه یک خارجی است.
۱۳:۰۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در شرایطی استعفای علیرضا منصوریان از سوی سیدرضا افتخاری مورد پذیرش قرار گرفته که هنوز جلسه هیات مدیره این باشگاه تشکیل نشده است.


برخی شنیده ها از برگزاری جلسه فوق العاده امروز هیات مدیره خبر می دادند؛ اما عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این موضوع را رد می کند.


حسن زمانی درباره تصمیم هیات مدیره استقلال درباره آینده کادرفنی این تیم می گوید: «هنوز زمان برگزاری جلسه مشخص نیست. سرمربی تیم استعفا داده و باید درباره کادرفنی تصمیم گیری شود. تا زمانی که جلسه هیات مدیره برگزار نشود، هیچ تصمیم رسمی اعلام نخواهد شد و سایر اخبار هم شایعه است.»


وی در واکنش به برخی از اسامی که برای جانشینی منصوریان مطرح شده اند، می افزاید: «من هیچ نامی را تایید نمی کنم. با این حال همانطور که قبلا وعده داده بودیم، به دنبال روی کار آوردن یک سرمربی درجه یک خارجی هستیم. هواداران مطمئن باشید که بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.»


بدین ترتیب باید منتظر اعلام نظر رسمی هیات مدیره باشگاه درباره سرمربی جدید استقلال باشیم. از شب گذشته اسامی متعددی برای جانشینی منصوریان مطرح شده و به نظر می رسد موقتا هدایت تیم به میک مک درمورت سپرده شده است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری