اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱
سرمربی رئال مادرید پس از شکست تلخ خانگی مقابل بتیس گفت: ما سال گذشته در بازی هایی به پیروزی رسیدیم که مستحق برد نبودیم امروز در این بازی عکس این قضیه اتفاق افتاد.
۱۲:۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لالیگا رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس بود و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل تا دقایق پایانی در جریان بود به یک‌باره در دقیقه 4+90 دروازه رئال باز شد و شاگردان زیدان شکست تلخی را متحمل شدند.

در این بازی کریس رونالدو پس از دوران محرومیتش درترکیب رئال حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند و مانع باخت تیمش شود.

زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از این شکست تلخ گفت: تحلیل ما از بازی امروز این است که توپ وارد دروازه نشد. ما در این بازی ۲۶ فرصت گلزنی داشتیم و این طبیعت فوتبال است باید روراست باشیم تیم امروز بازی بدی انجام نداد. اگر در این بازی یک گل می‌زدیم بازی کاملا متفاوت می شد ولی این امر اتفاق نیفتاد. ما سال گذشته در بازی هایی به پیروزی رسیدیم که مستحق برد نبودیم امروز در این بازی عکس این قضیه اتفاق افتاد. ما باید آرام باشیم اگرچه از ۹ امتیاز خانگی خودمان تا الان تنها ۲ امتیاز گرفتیم.

وی افزود: ما در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شدیم و در زمین حریف فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. بله این را قبول دارم بعد از آن سرعتمان را از دست دادیم. این سومین بازی ما در ورزشگاه خانگیمان بود و زمانیکه نتوانید در این بازی ها اول شما گل بزنید امور خیلی پیچیده می‌شود.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: من بازیکنانم را به خاطر اینکه تلاش زیادی کردند سرزش نمی کنم. ما در ثانیه های پایانی گل را دریافت کردیم و این بدان معناست که ما در این بازی بد دفاع نکردیم. ما در این بازی خیلی داخل محوطه جریمه موقعیت داشتیم. ممکن است بعد از تلاش زیاد در طول بازی هر سناریویی رخ دهد به همین خاطر زمانیکه گل تمام کننده در ثانیه های پایانی دریافت کردیم خیلی احساس درد کردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری