اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۶۷۵
مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفاى علیرضامنصوریان سرمربى تیم استقلال موافقت کرد.
۱۰:۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دا تا در نهایت علیرضا منصوریان بعد از بازی استعفای خود اعلام کند. محمدرضا افتخاری در مصاحبه‌ای که با سایت باشگاه استقلال داشته با استعفای منصوریان موافقت کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت رسمى باشگاه گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتى ام راگرفته و علیرغم میل باطنى با استعفاى آقاى منصوریان موافقت نمودم. آقای منصوریان زحمات زیادى براى تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانى، پیروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقى خواهد ماند. وظیفه خود می دانم از زحمات آقاى منصوریان تشکر نمایم و از بردبارى و حمایت خانواده محترم آقاى منصوریان در روزهاى سخت تشکر و قدردانى می کنم.

وی ادامه داد: و اما سخنى باهواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش نداردکه به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسى توهین شود. هواداران عزیز در روزهاى سخت ازخود خویشتن دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال داراى هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی اصغرسیف الهی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
سلام امیدوارم که جناب وزیر محترم هم لطفی کنند و با هماهنگی هییت مدیره محترم این آقا را هم عزل کنند منظورم آقای مدیرعامل است.
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری