اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۶۷۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از اینکه از ذوب‌آهن گل خوردیم از میان هواداران انرژی منفی به بازیکنان منتقل شد.
۰۴:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد خرمگاه در خصوص بازی امروز استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: اگر قرابر بود امروز واقعیت فوتبال را ببینیم ما باید برنده می‌شدیم؛ چراکه گل ذوب‌آهن آفساید بود. ما تا دقیقه ۷۷ شرایط خوبی داشتیم اما بعد از اینکه گل خوردیم از میان هواداران انرژی منفی به بازیکنان وارد شد و آنها توانایی خود را از دست دادند. شرایط کار واقعاً سخت است و باید به هواداران کمک کرد. به همین دلیل قرار است آقای منصوریان در نشست خبری در خصوص قطع همکاری صحبت کند.


خرمگاه در پاسخ به این سوال که یعنی قطعاً از فردا در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شوید، تصریح کرد: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد برای استقلال خوب باشد.

مربی تیم استقلال افزود: ما بازیکنانی در پست‌های مختلف از دست دادیم و مجبور می‌شدیم از پست‌های دیگر بازیکن بیاوریم و بر حسب اجبار کارهایی می‌کردیم که به ضررمان تمام می‌شد. الان شرایط به‌گونه‌ای است که بازیکنان مصدوم رسیده‌اند. اما بازهم نمی‌شود با این شرایط کار کرد، همین الان سجاد شهباززاده کار را شروع کرده که می‌تواند به استقلال کمک کند و امیدوارم روزهای قشنگ استقلال را دوباره ببینیم. 

وی تصریح کرد: هوادار دیگر برای ما صبر نمی‌کند و نباید کاری کرد که آنها اذیت شوند. مطمئن هستم که هر اتفاقی می‌افتد به سود استقلال است. هوادار برای ما صبر نمی‌کند و ما هم به استقلال نیامدیم که کاسبی کنیم. ما به استقلال آمدیم تا به این تیم کمک کنیم و به دنبال کاسبی نبودیم. امیدوارم هر کسی که به استقلال می‌آید روزهای خوب را برای این تیم رقم بزند و ما هم به عنوان یک هوادار از این وضعیت لذت ببریم.

مربی استقلال در مورد نفراتی که در این فصل جذب شده بودند، گفت:‌ما بازیکنانی را جذب کردیم که بیشتر به ما کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم به استعفا از قبل گرفته شده بود یا خیر، اضافه کرد: اگر در این بازی پیروز شده بودیم، هوادار حمایت می‌کرد. ما مثل یک سرباز تا آخرین قطره خون می‌خواستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم،‌ اما الان تصمیم گرفتیم، این کار به نفع استقلال است.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی اصغرسیف الهی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
سلام خب این یه امر طبیعی است خوب باشی هستی بدباشی نیستی.
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری