اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۶۶۲
شاید اگر حسین حسینی که مقابل ذوب آهن به شکلی غیرمنتظره کاپیتان استقلال شده بود، در چارچوب دروازه تیم منصوریان نبود، آبی پوشان دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک می کردند.
۰۴:۰۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  چند ساعت قبل از شروع دیدار استقلال برابر ذوب آهن حسین حسینی که جایگزین رحمتی در خط دروازه آبی پوشان شده بود، به عنوان کاپیتان تیم منصوریان انتخاب شد؛ تصمیمی که تعجب فوتبالی ها را در پی داشت، اما حسینی مقابل ذوب آهن نمایشی تحسین برانگیز ارائه داد.

نمایش هجومی ذوب آهن خیلی زود حسینی را به واکنش واداشت و گلر استقلالی ها در دقیقه 19 موفق به دفع ضربه زمینی محمدرضا حسینی با پای راست شد، که از داخل محوطه جریمه و به صورت زمینی زده شده بود.
دومین واکنش جدی حسینی در دقیقه 48 بازی اتفاق افتاد؛ جایی که او روی ارسال مهدی مهدی پور و در شلوغی محوطه جریمه به موقع دخالت کرد و در برگشت، مدافعین استقلال توپ را از محوطه شش قدم دور کردند.

دو دقیقه بعد اما باز نشدن دروازه استقلال نیاز به واکنش بهتری داشت و در شرایطی که ذوبی ها با چند بازیکن ضد حمله زده بودند، کاپیتان استقلال در دو مرحله موفق به کنترل مرتضی تبریزی و ضربات او شد. در برگشت محمدرضا حسینی می توانست اولین گل بازی را در شرایطی که حسینی خارج از چارچوب دروازه بود، به ثمر برساند؛ ولی ضربه او با بی دقتی از بالای دروازه خارج شد.

در دقیقه 61 حسینی باید ضربه بازیکنان خودی را مهار می کرد که روی ارسال دقیق مهدی مهدی پور چاره ای جز دفع سراسیمه و بی دقت توپ نداشتند؛ گلر جوان آبی پوشان اینبار ضربه سر روزبه چشمی را در شرایطی که به شکلی خطرناک از بالای سر حسینی در حال تبدیل شدن به گل بود را با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

اما در دقیقه 76 ارسال های بی نقص مهدی مهدی پور کار خودش را کرد و حسینی علیرغم اینکه با شیرجه ای بلند برای مهار ضربه والی نژاد مهدی خیز برداشته بود، نتوانست مانع از ثبت گل اول سبزپوشان شود، هر چند باز هم نوک انگشتانش به توپ برخورد کرد.

آخرین واکنش کاپیتان غیر منتظره استقلالی ها اگر در دقیقه 87 رخ نمی داد، شب منصوریان می توانست از این هم تلخ تر شود؛ جایی که حسینی با کف دست راست، ضربه ربیع عطایا هافبک تکنیکی و فانتزی باز ذوب آهن را که به زاویه مخالف زده شده بود، به کرنر فرستاد.

شاید اگر حسینی در مقابل ذوب آهن بازی نمی کرد، استقلال حتی با یک امتیاز هم نمی توانست از زمین مسابقه خارج شود؛ ولی در شب کاپیتانی غیرمنتظره، این بازیکن موفق به ارائه نمایشی خوب در غیبت مهدی رحمتی گلر نامدار آبی ها شد.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری