اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۶۰۲
هافبک سپیدرودی ها می گوید ما امکاناتمان خیلی ضعیف‌تر از تیم‌های لیگ‌برتری است و اگر امکاناتمان را مدنظر قرار دهیم، ما تیم شانزدهم جدول هستیم اما همدلی و همیت مسئولین باشگاه باعث شده که ما چنین نتیجه‌ای بگیریم.
۲۳:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین ابراهیمی که در بازی های اخیر سپیدرودی ها توانست بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد در رابطه با شرایط این روزهای تیم گفت: امیدواریم که بتوانیم این روند موفقیت آمیز را ادامه دهیم. ما بعد از بازی انزلی یک هفته شرایط سخت را داشتیم اما همه همدل شدیم که بازی صنعت را ببریم و توانستیم در همان 15 دقیقه اول کار را تمام کنیم.
 
او درباره دیدار آتی برابر استقلال خوزستان گفت: ما نگاهمان 3 امتیاز هست ولی چون در خانه حریف بودیم و شرایط آب و هوایی هم اذیتمان می کند، سعی می کنیم با کسب امتیاز از بازی خارج شویم. به هرحال همه می دانند هوای خوزستان چقدر گرم است و به نوعی می توان گفت رقیب اصلی ما همین گرمای هواست. البته تیم حریف نیز هفته پیش شکست سختی مقابل ذوب‌آهن داشت و اکنون به دنبال جبران است اما ما هم سعی می‌کنیم بازنده بازی نباشیم.
 
ستاره سپیدرودی ها درباره صعود این تیم به لیگ برتر و سطح انتظارات گفت: تیمی که تازه از لیگ یک به لیگ‌برتر آمده نباید خیلی توقع آنچنانی از آن داشت. ما امکاناتمان خیلی ضعیف‌تر از تیم‌های لیگ‌برتری است و اگر امکاناتمان را مدنظر قرار دهیم ما تیم شانزدهم جدول هستیم اما همدلی و همیت مسئولین باشگاه باعث شده که ما چنین نتیجه‌ای بگیریم.
 
او درباره گل هایی که به ثمر رسانده، گفت: گلزنی‌ام در تیم، تلاش بچه‌هاست. یک نفری نمی‌توان کاری کرد و این 11 نفر هستند که زحمت می‌کشند. ضربه آخری که در بازی با صنعت گل کردم حاصل زحمت بازیکنان تیم بود و از این بابت خوشحالم.
 
ابراهیمی درباره استعفای نظرمحمدی گفت: یک روز بعد از بازی با ملوان ما شنیدیم که آقای نظرمحمدی استعفا دادند و بیشتر از این هم نمی‌دانستیم، به اعتقادم باشگاه تصمیم درستی برای بقای ایشان گرفتند و نباید بعد از 4، 5 بازی چنین تصمیم و تصوری داشت که ایشان باید تیم را در بهترین شرایط قرار دهند. تمام تیم بعد از بازگشت ایشان با همیت و جدیت بیشتر سعی دارند که شرایط را مساعد کنند و مطمئنا بازگردانند. نظرمحمدی یک اتفاق خوب برای تیم بوده است.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری