اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۵۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: با توجه به شکست زشت هفته گذشته بازیکنان هم قسم شدند تا عملکرد خوبی داشتند.
۲۱:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالله ویسی قبل از نشست خبری دیدار مقابل سپیدرود رشت در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: با توجه به شکست زشت هفته گذشته تیم ما یک هفته بد را سپری کرد. شرایط روحی و روانی بدی داشتیم.

وی افزود:‌ امیدوارم با هم قسم شدن بازیکنان که دست به دست هم دادند تا بازی با ذوب آهن را فراموش کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم مردم خوزستان را که جا دارد از آنها عذر خواهی کنم خوشحال کنیم و به جدول باز گردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: صحبت‌های خوبی در هفته جاری داشتیم بازیکنان هم قسم شدند تا عملکرد خوبی داشتند. بیشتر کار روحی و روانی کردیم و فکر کنم فردا شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه علی نظر محمدی اعلام کرده برای پیروزی به اهواز آمده‌اند، خاطرنشان کرد: جدول به شکلی است که تیم‌ها با 3 امتیاز بالا و پائین می‌شوند. همه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و برای برد به میدان می‌روند. برخی اتفاقات گاهی یکسال یکبار رخ می‌دهد و از شانس برای ما رخ داد. نظر سرمربی حریف برایمان محترم است آنها بازی‌های خوبی اخیرا انجام دادند اما ما هم زنده هستیم و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

ویسی در ادامه تصریح کرد: 20 بازی با پیکان بودم و 21 امتیاز داشتیم برای ماندن در لیگ کسب هر بازی یک امتیاز کافی است. وقتی از پیکان بیرون آمدم 14 بازی انجام دادند و 4 امتیاز گرفتند. اگر خودم مانده بودم با همان روند امتیاز گیری در لیگ می‌ماندیم. استقلال خوزستان در دو سال اول من را مورد حمایت قرار داد و تیم به قهرمانی رسید. مایکل جردن بزرگترین ورزشکار دنیا است و قبل از اینکه بهترین ورزشکار شود 9000 بار توپ را از دست داده است و بارها باعث شکست تیمش شده بود. افرادی که در مورد تیم ما صحبت می‌کنند افراد ورزشی نیستند. آنها در باشگاه ما برای رسیدن به منافع شخصی خود با شکست مواجه شدند

وی افزود:‌اگر فردی مثل سیاوش بختیاری زاده از ما انتقاد کنند خوشحال می‌شوم حتی اگر او ناسزا بگوید. او فوتبالیست بوده است. اما فردی که می‌خواست برادرش را به تیم ما بفرستد و من مخالفت کردم آنوقت در شکست می‌خواهد انتقاد کند کمکی به تیم نخواهند کرد. عددی نیستند که بخواهند در مورد تیم صحبت کنند. آقایی که از باشگاه رفته در این شرایط می‌آید نظر می‌دهد. شما اگر خیلی طرفدار تیم هستید بیایید به تیم را کمک کنید. نه اینکه آن حرف‌های بد را بزنید. کارشناس واقعی صحبت کند و نا سزا بگوید به گوش جان می‌شنوم. مردم خوزستان منتظر یک تیم خوب باشند بازهم از آنها بابت حمایتی که از ما دارند تشکر می‌کنم. زمانی بازیکن شاهین اهواز بودم و توانستیم قهرمان ایران شویم. به عنوان مربی در فولاد به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم. سرمربی استقلال خوزستان بودم به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم و باز هم در شادی مردم خوزستان سهیم بودم. الان هم اینجا هستم تا با نتایج مان باعث شادی مردم شویم.

ویسی در مورد اینکه افشین حیدری اعلام کرده استقلال خوزستان مشکل مالی ندارد، عنوان کرد: حیدری و استاندار تلاش بسیار زیاد کردند و واقعا به ما کمک کردند تا زیر نظر نیشکر هفت تپه برویم. آنها هم به ما کمک زیادی کردند. آنها خوزستانی نیستند اما به خاطر فوتبال این شهر در حال کمک هستند تا این تیم زمین نخورد.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه در مورد انتقاداتی که به کادرفنی او شده است، تصریح کرد: بهروز مکوندی،‌ کریم بوستانی، هوشنگ لوینیان و خودم به عنوان سرمربی فعالیت کردیم. بدنساز ما هم سابقه قهرمانی دارد. این حرف‌ها را نمی‌توانم قبول کنم. اگر کارشناس فوتبالی چنین حرفی بزند قبول می‌کنم. اما افرادی که گفتم اگر باز هم صحبت کنند و بخواهند تیم ما را خراب کنند مجبورم اسمشان را ببرم که متاسفانه با این کار معروف خواهند شد. به کادرفنی تیمم اعتقاد دارم. شما و مردم در سخت‌ترین شرایط با ما بودید. با کسب 3 امتیاز وضعیت تیم بهبود پیدا می‌کند. از رسانه‌ها و مردم خوزستان و مسئولان بابت شکست مقابل ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در ادامه وضعیت خوب شود.
انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری