اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۵۴
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: ما می‌خواهیم چند شکست متوالی ابتدای لیگ را جبران کنیم. در بهترین شرایط روحی روانی هستیم. عزم مان را جزم کردیم تا با کیفیت بازی کنیم.
۲۱:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، گفت: سپیدرود در راستای شرایط خوبی که در چند هفته اخیر در لیگ برتر داشته است تلاش می‌کند فردا موفق شود. از بازی با پیکان روند امتیاز گیری ما آغاز شد و در این چند هفته گل نخوردیم. امیدوارم فردا بازیکنان با تعصب سپید رود حملات استقلال خوزستان را خنثی کنند و شرایط را به سود خودمان باز گردند.

وی افزود: آنها یک مربی خوب، جوان، کاربلد و باهوش فوتبال ایران را دارند که توانایی خود را ثابت کرده است. شرایط این تیم با ویسی بهترین از این خواهد شد. ما می‌خواهیم چند شکست متوالی ابتدای لیگ را جبران کنیم. در بهترین شرایط روحی روانی هستیم. عزم مان را جزم کردیم تا با کیفیت بازی کنیم و با روحیه آماده بازی هفته آینده مقابل تیم پایتخت نشین شویم.

نظرمحمدی افزود: به شرایط خودمان نگاه می‌کنیم و کاری به وضعیت استقلال خوزستان و بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن نداریم، آن بازی یک اتفاق بود، ما بازی‌های قبلی استقلال خوزستان را آنالیز کردیم و اعتقاد داریم دیدار مقابل ذوب‌آهن یک اتفاق بوده است. ما بعد از پیروزی مقابل پیکان و نفت روند امتیازگیری‌مان آغاز شده است و فردا شاهد نبرد جذاب تیم‌های شمالی و جنوبی خواهیم بود. سپیدرود حریف قدری به نام گرما دارد که باید در بازی فردا این مسئله را هم به خوبی مدیریت کنیم.

سرمربی سپید رود در رابطه با مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: در سه فصل اخیر که هدایت سپیدرود را برعهده داشتم، این تیم مشکلات مالی زیادی داشته و دائم در مورد آن صحبت کردم. ما تنها تیمی هستیم که حامی مالی و اسپانسر نداریم. مسئولان استانی و شهر مثل شهرداری، مدیرکل، شورای شهر، استانداری، هیأت فوتبال و... همه‌گونه حمایت کرده‌اند. اصلی‌ترین حامی تیم ما هواداران هستند که در گرما و سرما داخل و خارج از رشت کنار تیم بودند. امیدوارم در ادامه لیگ برتر مشکلات ما حل شود. سپیدرود ریشه در مردم رشت دارد و تیم بسیار با اصالت است. امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم باعث شادی مردم شویم.

نظرمحمدی در رابطه با اینکه در پایان فصل هدفشان چیست، تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم را حفظ کنیم و جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری