اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۴۷
سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، در پی وقوع حادثه زلزله درمکزیکوسیتی، به نمایندگی از سوی ملی پوشان کشورمان با آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
۲۱:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون جانبازان و معلولین،سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، در پی وقوع حادثه زلزله در مکزیکوسیتی، به نمایندگی از سوی ملی پوشان کشورمان با آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

وی اظهار داشت: از شنیدن خبر این حادثه بسیار متاثر شدم و متاسفم که تعدادی از شهروندان مکزیکوسیتی جان خود را از دست دادند.

رحمان ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه گفت: اگرچه برای مسابقات جهانی مکزیک تلاش زیادی کرده بودیم و همه ورزشکاران آماده حضور در این رویداد مهم بودند، اما مصلحت بر این واقع شد تا این مسابقات لغو شود و در حال حاضر اولویت رسیدگی به مصدومین و افرادی است که در این حادثه دچار آسیب شدند.

قهرمان طلایی پارالمپیک ریو در پایان تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان، به نمایندگی از سوی ملی پوشان کشورمان در تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین با شهروندان و جامعه ورزش مکزیک ابراز همدردی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط این شهر به حالت عادی بازگردد.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان مقرر بود در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان ملی پوشان خود را به رقابت‌های جهانی اعزام کند که به دلیل وقوع حادثه زلزله در مکزیکوسیتی، محل برگزاری این رقابت ها، این اعزام از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک لغو شد.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری