اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۲۲
حسین کعبی و عبدالله ویسی باید پس از گذشت سه سال بازهم در لیگ برتر برابر هم قرار بگیرند، دوئل جذابی که در اهواز اتفاق می افتد.
۱۹:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر و سرمربی شدن عبدالله ویسی در آن تیم باعث شد پای چند بازیکن باتجربه خوزستانی به این تیم در فصل اول باز شود. ایمان مبعلی، حسین کعبی، سهراب بختیاری زاده، ایمان مبعلی و عادل کلاه کج از جمله این بازیکنان بودند که البته حضورشان در تیم ویسی تنها 1 سال بود.

جدایی اکثر بازیکنان بدون ناراحتی به پایان رسید اما جداشدن حسین کعبی و تا حدی عادل کلاه کج دلخوری هایی به وجود آورد. حسین کعبی که از کنار گذاشته شدن توسط ویسی ناراحت بود، ابتدا مصاحبه هایی علیه عبدالله ویسی کرد و با واکنش تند ویسی مواجه شد. ویسی قصد داشت از بازیکن سابق تیم ملی به مراجع قانونی شکایت کند.

این ماجراها باعث شد تا حسین کعبی در مصاحبه هایش نام ویسی را بر سر زبان نیاورد اما منظور خود را در نهایت برساند، حال این دو پس از سه سال از گذشت همکاری شان در لیگ برتر، باید در یک بازی لیگ برتری به مصاف هم بروند.


شاید ویسی که فکر می کرد کعبی فوتبالش به پایان رسیده چنین روزی را تصور نمی کرد؛ اما او فردا باید ماموری برای مهار حسین کعبی بگذارد.

تیم ویسی پس از خوردن شش گل از ذوب آهن مطمئنا با تغییرات زیادی به زمین پا خواهد گذاشت تا بتواند در بازی خانگی امتیازات لازم را برابر سپیدرود بگیرد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین