اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۱۰
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: بازی سختی مقابل تایلند داشتیم و در نیمه اول خوب نبودیم.
۱۸:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بعد از شکست 2 بر صفر ایران مقابل تایلند در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: بازی همان طور که انتظار داشتیم سخت بود. حوادث بازی به سود ما رقم نخورد. پنالتی که گرفته شد صرف نظر از درست یا غلط بودن روی روند بازی تاثیر گذاشت. نیمه اول خوب نبودیم و چیزهایی که می‌خواستم بازیکنان در زمین پیاده نکردند. در نیمه دوم برخلاف نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و تا پایان ادامه دادیم اما موقعیت‌هایمان گل نشد.

وی افزود: فوتسال بازی است که در مجموع اتفاقات بازی هم باید تا پایان بازی تقاص نیمه اول را دادیم و بازی را واگذار کردیم. می‌خواستیم بازی راحتی مقابل چین در نیمه‌نهایی داشته باشیم که نشد و یک بازی سخت مقابل ژاپن داریم. باید همه تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم.

نسیمه غلامی بازیکن تیم ملی اظهار داشت: بازی خوب و پایاپای بود. نمی‌گویم نتیجه به داوری بستگی داشت اما داوری خوب نبود. فکر می‌کنم برای این بازی نباید از داور ژاپنی استفاده می‌کردند. چیزی از دست ندادیم و با برتری مقابل ژاپن به فینال می‌رویم. همه تلاش می‌کنیم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

فرشته کریمی دیگر بازیکن تیم ملی کشورمان هم درباره شکست ایران خاطرنشان کرد: بازی سختی بود. 30 موقعیت گل داشتیم و حریف 18 موقعیت. نتیجه را از دست دادیم اما باید این بازی را فراموش و به بازی با ژاپن فکر کنیم. بازی سختی است اما ما هم مرد روزهای سختی داریم. امروز شانس با ما یار نبود موقعیت‌های زیادی داشتیم که هیچ کدام وارد دروازه حریف نشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری