اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۰۹
مرتضی محصص، فریدون معینی، میرشاد ماجدی، زارعی، سهیل مهدی، محمود یاوری، رضا عبدی و سمیه دهقانیان در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.
۱۸:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران،جلسه کارگروه ارتقا و توسعه فوتبال با حضور محمدرضا ساکت، مرتضی محصص، فریدون معینی، میرشاد ماجدی، دکتر زارعی، سهیل مهدی، محمود یاوری، رضا عبدی و سمیه دهقانیان در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.
در ابتدای این نشست فریدون معینی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی مناطق 9 گانه کشور گفت: طرح استعدادیابی در تهران (منطقه 1)، تبریز (منطقه 2)، اصفهان (منطقه 3) و همدان (منطقه 7) برگزار شد و از هر منطقه 25 بازیکن منتخب به اردوهای استعدادیابی دعوت شدند. همچنین از مهرماه در کرمان (منطقه 4)، ساری (منطقه 8) ، شیراز (منطقه 9)، اهواز (منطقه 5) و مشهد (منطقه 6) برنامه استعدادیابی آغاز می شود تا بازیکنان مستعد از هر منطقه در اردوهای انتخابی تیم ملی گروه سنی زیر 14 سال حضور داشته و در نهایت برترین ها انتخاب شوند.
وی در ادامه گفت: با توجه به استعدادیابی و انتخاب بازیکنان زیر 16 و 18 سال که از اسفندماه سال گذشته توسط استعدادیابان آغاز شده بود، در اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به 150 بازیکن را به اردوهای انتخابی دعوت کردیم که بعد از 70 نفر از آنها در هر رده انتخاب شدند.
معینی در ادامه اظهار داشت: پس از ارزیابی 70 بازیکن منتخب در اردوهای تیم ملی زیر 16 و 19 سال، در نهایت 30 بازیکن را برای تشکیل تیم های ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کردیم.
در ادامه این نشست، میرشاد ماجدی در خصوص برگزاری کلاس فوتبال پایه بانوان توسط مدرسین نروژی توضیحاتی را ارائه کرد.
گفتنی است، دکتر زارعی درباره برگزاری فستیوال های ملی دختران و پسران که با حضور 450 پسر و 380 دختر منتخب از کل کشور به میزبانی مشهد و چهارمین جلسه پنل گرسروتز کنفدراسیون فوتبال آسیا که در مالزی برگزار شده بود گزارشی را ارائه کرد و گفت: در این نشست از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل برگزاری دومین همایش ملی روز فوتبال پایه تقدیر شد.
در ادامه جلسه، مهندس سهیل مهدی نیز از نحوه برگزاری نشست ناظرین آکادمی استانها برای حاضرین مطالبی را ارائه کرد.
در پایان نشست کارگروه ارتقا و توسعه فوتبال مصوبات زیر به تصویب اعضا رسید:
-مقرر شد در نشستی، بخش صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ و مدارس فوتبال، نظارت ویژه ای در اجرای آیین نامه های آکادمی ها داشته باشند.
- با تصویب اعضای کارگروه، سمینار استعدادیابان منتخب استانها و روسای کمیته های جوانان در آذرماه برگزار می شود.
-اعضا کار گروه ارتقاء توسعه و فوتبال پیشنهاد تشکیل تیم منتخب زیر 12، 13، 14 و 15 سال پسران با توجه به برگزاری طرح استعدادیابی مناطق، به کمیته فنی ارائه کردند.
-با موافقت اعضای کارگروه، اولین همایش نواب رئیس هیات های استانی در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
-در این جلسه با تصویب اعضای کارگروه قرار شد تا در نشستی سازمان لیگ و کمیته جوانان تقویم سالانه که شامل برگزاری اردوها و مسابقات در رده های پایه است را تنظیم کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری