اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۰۸
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازی سختی داشتیم. سیاه‌جامگان خیلی بسته بازی می‌کرد و این کار ما را با مشکل روبه‌رو کرد.
۱۸:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد ایرانپوریان درباره دیدار تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و سیاه‌جامگان خیلی بسته بازی می‌کرد و این کار ما را با مشکل روبه‌رو کرد.


وی افزود: در این دیدار ما چند بازیکن خوبمان را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. حالا باید تلاش کنیم تا با کسب نتایج بهتر این 2 امتیاز ازدست‌رفته را جبران کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار این هفته لیگ برتر خاطرنشان کرد: پدیده بازیکنان خوبی دارد و با توجه به بازی جام حذفی 2 تیم شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کردند و تلاش می‌کنیم تا با برگزاری تمرینات منظم و تمرکز کافی تیم حریف را با شکست روبه‌رو کنیم.


ایران پوریان گفت: به‌طور حتم شناخت تیم‌ها از شیوه بازی یکدیگر در این دیدار تأثیرگذار است و باید هفته خوبی را در تمرینات پشت سر بگذاریم تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: هواداران تراکتورسازی از ابتدای لیگ امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند و با صبوری که به خرج دادند ما را شرمنده خودشان کردند. در دیدار مقابل سیاه‌جامگان هم حضور پرشور هواداران به ما روحیه خوبی داد و امیدوارم در این دیدار هم به ورزشگاه بیایند تا از تیم خودشان حمایت کند. ما هم تلاش می‌کنیم با کسب 3 امتیاز جواب محبت آن‌ها را بدهیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری