اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۰۲
کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی،‌ گفت: دو باخت متوالی سایپا در لیگ کار ما را مقابل این تیم سخت‌‌تر از قبل می‌کند.
۱۸:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین پورامینی در گفت‌وگویی، درمورد پیروزی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: آن مسابقه یک بازی بسیار حساس و مم هم برای ما و هم برای استقلال بود، ما می‌خواستیم به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه بدهیم و استقلال هم قصد داشت از شرایطی که دچارش شده بود خارج شود. خوشبختانه با برنامه‌های تاکتیکی که آقای تارتار در نظر گرفت و تدابیر فنی سرمربی توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و در نیمه دوم هم برنامه‌مان حفظ گل بود و توانستیم در دقایق پایانی بازی هم گل دوم را بزنیم و در یک بازی مهم و بزرگ 10 امتیاز را بگیریم اکنون آن بازی به پایان رسیده و ما به فکر بازی‌های آینده لیگ هستیم.

کاپیتان پارس جنوبی درمورد اینکه علت موفقیت این تیم را چه می‌داند گفت: مهمترین دلیل موفقیت پارس جنوبی این است که تمام نفرات در تیم از باشگاه پارس جنوبی با هم همدل و هم قسم هستند و هر کسی کار خودش را در تیم و باشگاه انجام می‌دهد و همه چیز سرجای خودش است. این یکدلی مهمترین رمز و راز موفقیت پارس جنوبی است.

وی درمورد بازی روز جمعه با سایپا اظهار داشت: در این بازی هم به فکر پیروزی و موفقیت هستیم، سایپا یکی از فنی‌ترین تیم‌های لیگ است و دو باخت متوالی آ‌نها در لیگ کار ما را در این بازی سخت‌تر می‌کند. قطعا با برنامه‌ها و تدابیر فنی تارتار سرمربی تیم در این بازی هم برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی افزود: سایپا مربی مثل علی دایی دارد که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و از جمله مربیان خوب فوتبال ایران محسوب می‌شود اما ما هم تیم پارس جنوبی هستیم که اکنون در صدر جدول قرار داریم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین