اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۹۸
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مشکل شکایت کاوه رضایی و تیموریان در حال برطرف شدن است.
۱۴:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به موضوع برگزاری دیدارهای دوستانه استقلال با بشیکتاش و فنرباغچه ترکیه، اظهار داشت: بدون تردید برگزاری دیدارهای دوستانه بین المللی برای تیمهای باشگاهی، باعث کمک و بالاتر رفتن سطح تجربی و کیفی تیمها میشود و میبینید که بزرگت ین تیمهای دنیا نیز چنین کاری را انجام می دهند. مذاکرات خوبی نیز در این خصوص میان باشگاههای بشیکتاش و فنرباغچه با استقلال انجام شده و علاوه بر انجام بازیهای دوستانه، تعاملات خوبی نیز با آنها خواهیم داشت.

او افزود: همان طور که مدیرعامل باشگاه در اطلاعیه روز گذشته اعلام کرد، هواداران لایق بهترین ها هستند. امیدوارم بدشانسی های پیاپی که در مسایل مختلف از جمله مصدومیت ها پیش آمده، پایان یابد و با تلاش و همدلی که میان کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، آبی پوشان در مسابقه امروز موفق و دست پر از زمین خارج سوند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص شکایت کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان به ای اف سی گفت: کارهای لازم در این خصوص انجام شده است. قرارداد کاوه رضایی با آپشنهای انگیزشی یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که براساس رایزنی ها و مکاتبات آقای افتخاری، این مساله در حال برطرف شدن است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین