اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۸۵
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: بعد از شکست مقابل سپیدرود اوضاع تیم بهم ریخت، اصلاً فکر نمی‌ردیم در این بازی شکست بخوریم و این اتفاق غافلگیرمان کرد.
۱۶:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن حمیدی در گفت‌وگویی در مورد شرایط صنعت نفت عنوان کرد: بعد از شکست مقابل سپیدرود اوضاع تیم بهم ریخت، اصلاً فکر نمی‌ردیم در این بازی شکست بخوریم و این اتفاق غافلگیرمان کرد. ۲ روز در شوک این باخت بودیم اما در این چند روز تمرینات بسیار خوبی برگزار کردیم و آماده دیدار مقابل فولاد خوزستان در دربی سخت خوزستان می‌شویم.

وی در رابطه با نوسان صنعت نفت و اینکه آنها در بازی‌های سخت خوب نتیجه می‌گیرند اما در بازی‌هایی که آسان به نظر می‌رسد دچار مشکل می‌شوند عنوان کرد: ما نوسان بازی داخلی و خارجی نداریم چرا که سپاهان را بیرون از خانه شکست دادیم اما احساس می‌کنم در برخی از مسابقات حریفان را دست کم می‌گیریم. مقابل سپیدرود بازی خوبی انجام دادیم ما ضمن ۵-۶ موقعیت یک پنالتی هم بدست آوردیم اما توپ‌هایمان به گل نرفت. مقابل پارس جم بازی برده را در ۵ دقیقه با دریافت ۲ گل بازنده شدیم. همانطور که گفتم نیاز به زمان داریم تا بتوانیم رفته رفته این مشکلات را هم برطرف کنیم.

مدافع صنعت نفت در رابطه با عملکرد داور و اعتراض باشگاه صنعت نفت به اشتباهاتی که رخ داده، اظهارداشت: در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم باشگاه خودش این مسائل را پیگیری می‌کند.

وی در رابطه با دیدار هفته هفتم تیمش مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: به نظر من بازی بسیار سختی پیش رو داریم، خودم ۴ سال عضو فولاد بودم و می‌دانم آنها چه انگیزه‌ای نسبت به بازی در آبادان دارند. در سال‌های اخیر فولاد مقابل سپاهان یا پیروز شده و یا اینکه بازی با تساوی به پایان رسیده است، فکر می‌کنم آنها فقط یک بار بازنده شدند. باز هم می‌گویم در دربی خوزستان کار سختی پیش رو داریم اما می‌خواهیم در بازی نتیجه لازم را بگیریم. با برخی بازیکنان فولاد مثل رحیم زهیوی در ارتباط هستم و آنها می‌گویند انگیزه بسیار بالایی برای این بازی دارند.

حمیدی در رابطه با هواداران با تعصب صنعت نفت خاطرنشان کرد: هواداران برای تیم سنگ تمام گذاشتند، آنها در بازی‌ها و تمرینات ما حضور دارند و به تیم انرژی مثبت می‌دهند. حتی در مواقعی که امتیاز نگرفتیم آنها تیم را حمایت کردند و امید زیادی نسبت به آینده دارم، خداراشکر امسال هواداران به حاشیه نرفتند و فقط تیم را حمایت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم امسال نتایج را جبران کنیم.

مدافع صنعت نفت در رابطه با انتقاداتی که به عدم پرداخت پاداش از سوی مسئولان صنعت نفت مطرح می‌شد، گفت: تا به اینجا پاداش ۳ پیروزی که به دست آوردیم را دریافت کردیم و ۲۰ درصد باشگاه پرداختی داشته است . اینطور که گفته میشود قرار است به زودی پرداختی دیگری هم داشته باشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین