اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۷۸
کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:ما توجهی به جایگاه گسترش فولاد نداریم و برای بهبود جایگاهمان به دنبال سه امتیاز هستیم.
۱۶:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین بادامکی در گفت‌وگویی، در خصوص افتتاح ورزشگاه امام رضا گفت: باید بابت این اتفاق از مسئولان استان خراسان تشکر کنیم و ظاهرا صحبت‌هایی هم صورت گرفته که بازی‌های لیگ برتری مشهد در این ورزشگاه برگزار شود. این اتفاق می‌تواند یک گام بزرگ برای فوتبال خراسان و تیم‌های مشهدی باشد که مطمئنا طرفداران هم از آن استقبال می‌کنند.

کاپیتان سیاه‌جامگان در خصوص دیدار تیمش مقابل گسترش‌فولاد گفت: درست است که گسترش‌فولاد در انتهای جدول قرار دارد ولی این تیم فاصله چندانی از لحاظ امتیاز به تیم‌های هفتم و هشتم جدول ندارد. با یک برد همه چیز جابجا می‌شود و انشاالله که ما بتوانیم با کسب 3 امتیاز جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم و نباید به جایگاه حریف دقت و توجه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند جدول مسابقات تا چند هفته دیگر تغییرات اساسی داشته باشد، گفت: به نظرم 3-4 هفته دیگر جدول شکل اصلی خود را پیدا می‌کند و تیم‌ها به جایگاه اصلی می‌رسند. تیم‌های بزرگ پایین جدول نمی‌ماند و به نظرم سپاهان و استقلال خیلی زود به بالای جدول برمی‌گردند.

بادامکی با تاکید بر اینکه پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی این فصل است، با اشاره به بازی سرخپوشان مقابل الهلال گفت: این مسابقه بسیار سخت خواهد بود و الهلال هم یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیایی است. هزینه تیم‌های عربی اصلا با ما قابل قیاس نیست و من امیدوارم که پرسپولیس در این دو مسابقه بازی همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری