اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۷۴
سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان گفت: حالا که کاراته المپیکی شده از وزیر ورزش و داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خواهش می‌کنیم انصافاً به کاراته رسیدگی کنند.
۱۵:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن روحانی در گفت‌وگویی اظهارداشت: حضور در مسابقات کاراته وان استانبول یک ارزیابی برای بچه‌های ما است، در یک ماه گذشته روزی ۳ جلسه به دلیل کمبود زمان تمرین کردیم و در فشار تمرین بودیم. حضور در لیگ جهانی ترکیه به عنوان یک دیدار تدارکاتی قبل از اعزام به مسابقات جهانی اسپانیاست.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه عملکرد ملی‌پوشان در این رویداد برای ما مهم است، گفت: ما به مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌ایم عملکرد کاراته‌کاها در این رقابت‌ها برای ما حائز اهمیت است اگر عملکرد ضعیف از نفرات اول در مسابقات ببینیم و عملکرد نفرات دوم بهتر باشد؛ احتمال جابجایی بسیار زیاد است. هرچند بچه‌ها از نظر فنی آماده هستند و در طول اردوها تمرینات خوبی را برگزار کرده‌اند، اما شرایطی که گفته‌ام وجود دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان، گفت: نکته مثبت تیم ما جسارت بالای بچه‌هاست. این جسارت در رده نوجوانان خیلی مهم است، از نظر اخلاقی نیز بچه‌های ما در درجه بالایی قرار دارند و ما از اخلاق آنها راضی هستیم، این نشأت گرفته از تعلیم و تربیتی است که مربیان آنها در باشگاه‌ها به شاگردانشان آموزش داده‌اند.

روحانی در مورد شرایطی که در محل تمرین ملی‌پوشان وجود دارد، گفت: تیم ملی باید امکانات بهتری داشته باشد. البته ما فقط ۲ مرحله اردو در تهران داشتیم، ۲ مرحله اردوی دیگر ما در مازندران و اراک بود. ما سعی کردیم کمتر در کبکانیان بمانیم. به دلیل حضور تیم ‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و کاتا در بخش پسران و دختران در سالن کبکانیان شرایط و فضا از برای ملی‌پوشان کم است و باید شرایط بهتری در اردوها حاکم شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسئولان فدراسیون طی این مدت مصاحبه‌هایی را انجام داده‌اند و اعلام کردند که قرار است خوابگاه شماره ۲ آزادی را مسئولان وزارت ورزش به کاراته بدهند، اما هنوز خبری نشده است. واقعاً فضا برای کاراته بسیار کم است، کاراته چه کار باید کند که دیده شود؟ حالا که این رشته المپیکی شده از وزیر ورزش و داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خواهش می‌کنیم انصافاً به کاراته رسیدگی کنند.

روحانی در مورد مرحله بعدی اردوهای تیم ملی جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: بلافاصله پس از بازگشت از لیگ کاراته‌وان ترکیه ۳ روز اردو خواهیم داشت. به دلیل برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اردوها تعطیل است و پس از پایان این مراسم ۲ مرحله اردوی دیگر در استان البرز و قشم برگزار خواهیم کرد و پس از آن راهی مسابقات جهانی اسپانیا خواهیم شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری