اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۷۲
کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: استقلال خوزستان تیم زخمی است که در بازی قبل 6 گل دریافت کرده اما کار آسانی نداریم، مطمئنا آن شکست برای استقلال خوزستان اتفاقی بوده و آنها می‌آیند که جبران کنند.
۱۵:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین کعبی در گفت‌وگویی، با اشاره به برد روحیه بخش تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما مسابقه‌ای را بردیم که واقعا 6 امتیازی بود. صنعت نفت تیمی است که نفرات خوبی دارد و فوق‌العاده کار می‌کند ولی ما فعل خواستن را خوب صرف کردیم و خوشبختانه به برتری رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر روی سپیدرود فشار است که با یک شکست همه چیز تغییر می‌کند، گفت: همه جا تیم‌های پرطرفدار چنین شرایطی را تجربه می‌کنند. نه اینکه به خاطر رفاقتم با علی نظرمحمدی این حرف را بزنم اما هیچ کسی به جز او نمی‌تواند سپیدرود را جمع و جور کند. او و علی بهارمست آبرویشان را گذاشتند و این تیم را جمع کردند. سپیدرود تیمی ریشه‌دار است که مرد 70 ساله برایش به ورزشگاه می‌آید و این احساس مسئولیت‌مان را بیشتر می‌کند.

کاپیتان سپیدرود در خصوص شعارهایی که علیه نظرمحمدی بعد از شکست تیمش مقابل ملوان سر داده شد، گفت: نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم و خدای ناکرده حاشیه درست کنم اما برخی خط‌هایی می‌گیرند که از این طرف و آن طرف به تیم فشار وارد کنند. مردم خودشان فوتبالی هستند و بازی‌ها را کارشناسی می‌کند. خواهشی که از آنها دارم این است که پشت تیم باشند چون حفظ کردن سپیدرود در لیگ برتر کار راحتی نیست. نمی‌گویم ما امسال می‌خواهیم شاهکار کنیم ولی می‌خواهیم تیم را حفظ کنیم.

کعبی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات سپیدرود حل شد یا خیر، مشکلات مالی کم کم در حال حل شدن است و در این بین مسعود رهنما، علی بهارمست و علی نظرمحمدی خیلی زحمت می‌کشند. جا دارد از رحمتی تشکر کنم که پشت تیم ایستاده و به خوبی درک می‌کند که بازیکنان سپیدرود از خانواده خود دور هستند.

وی در خصوص مشکلاتی که برای غلامرضا رضایی به وجود آمده و او فعلا از این تیم دور است، گفت: رضایی پسر باشخصیتی است و روزی که به اینجا آمد به او خوشامد گفتم و کلی با وی حرف زدم. او با فضای رشت آشنا نبود و متاسفانه بعد از باخت دربی گیلان اتفاقاتی افتاد که نباید رخ می‌داد. به شخصه از آن مسابقه ناراحت هستم و نظرمحمدی و رضایی هم خیلی ناراحت شدند. فقط امیدوارم اتفاقاتی برای رضایی بیفتد که او برگردد.

کاپیتان سپیدرود در پایان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت: تمام بازی‌ها سخت و سنگین است. من یک روز زودتر به اهواز آمدم و انصافا دمای هوا بسیار بالاست. البته ما نباید بهانه داشته باشیم و گرما و زمین را بهانه کنیم. استقلال خوزستان تیم زخمی است که در بازی قبل 6 گل دریافت کرده اما کار آسانی نداریم. مطمئنا آن شکست برای استقلال خوزستان اتفاقی بوده و آنها می‌آیند که جبران کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری