اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲
مدافع تیم فوتبال فولاد گفت: صنعت نفت هواداران بسیار خوب و با تعصبی دارد که به تیمشان کمک زیادی می‌کنند اما با شرایط فعلی این تیم اگر صنعت نفت گل نزند استرس به بازیکنان باز می‌گردد.
۱۴:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پیمان شیرزادی در گفت‌وگویی، در مورد اتمام دوران مصدومیتش عنوان کرد: خداراشکر مصدومیتم به طور کامل برطرف شده و الان کاملاً آماده هستم، خوشبختانه پس از یک دوره مصدومیت مقابل سپاهان به میدان رفت. شرایط بسیار سخت بود و دوست داشتم هر چه زودتر برای فولاد به میدان بروم. حتماً این مصدومیت حکمتی داشته اما خوشحالم که دیگر می‌توانم برای تیمم بازی کنم و امیدوارم کمک حال فولاد خوزستان باشم.

وی در رابطه با اینکه آیا بعد از بازی با سپاهان دیگر احساس درد نمی‌کرد؟ اظهارداشت: خداراشکر دردی نداشتم و مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است.

مدافع فولاد در مورد پیروزی مقابل سپاهان، عنوان کرد: بازی با سپاهان بسیار مهم بود، ما قبل از این بازی در دیدار مقابل ایران جوان بوشهر شکست خورده بودیم و اعضای تیم فشار زیادی را تحمل می‌کردند، در طرف مقابل سپاهان هم شرایط مشابهی داشت و ۳ امتیاز می‌توانست به دو تیم کمک کند، خداراشکر عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت امتیاز کامل را کسب کنیم. پیروزی مقابل سپاهان حیاتی بود.

شیرزادی در پاسخ به این سوال که در یکی از صحنه‌ها جلال‌الدین علی‌محمدی خطای خشنی روی پای او کرد، گفت: واقعا ضربه وحشتناکی به پایم وارد شد. علی‌محمدی با استوک روی مچ پایم گذاشت و فکر می‌کردم داور او را اخراج می‌کند اما این اتفاق نیوفتاد. این نوع خطاها برای سلامتی بازیکنان خطرناک است. خوشبختانه مشکلی برای من به وجود نیامد.

وی در مورد اینکه آیا پیروزی اخیر توانسته آرامش را به فولاد باز گرداند، اظهارداشت: شرایط ما یک مقدار سخت شده بود چرا که تیم متحمل باخت دغیر قابل پیش‌بینی در جام حذفی شد. خداراشکر می‌کنم توانستیم مقابل سپاهان نتیجه بگیریم و خودمان را تا رده ۴ جدول بالا بکشیم. در هفته‌های ابتدایی فاصله تیم‌ها نسبت به یکدیگر بسیار کم است و هر لحظه ممکن است چند پله‌ای بالا و پایین شوید. در کل وضعیت فولاد را رو به رشد می‌بینم و به نظرم این تیم می‌تواند در ادامه نتایج بسیار بهتری کسب کند.

شیرزادی در رابطه با دیدار هفته هفتم تیمش مقابل صنعت نفت تاکید کرد: بازی سختی در پیش داریم، صنعت نفت امسال هزینه خوبی کرده و مهره‌های ارزشمندی را جذب کرده است، کارمان مقابل این تیم بسیار سخت است، آنها در خانه نتایج خوبی گرفتند و تیمی بسیار خطرناک هستند، امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. برای کسب امتیاز به آبادان می‌رویم.

مدافع فولاد در رابطه با فشار هواداران صنعت نفت عنوان کرد: صنعت نفت هواداران بسیار پرشوری دارد اما اگر بتوانیم دروازه تیم را بسته نگه داریم فشار و استرس هواداران به خود صنعت نفت باز می‌گردد و باعث استرس بازیکنان می‌شود، به هر حال بازیکنان ما بی تجربه نیستند و می‌توانند خودشان را با این مسئله تطبیق دهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری