اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۲۲
سرمربی المپیاکوس پس از پیروزی در جام حذفی حرف های جنجالی در مورد مهاجم ایرانی خود زد.
۱۱:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال المپیاکوس شب گذشته در جام حذفی یونان میزبان تیم آسترس بود که موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

بسنیک، سرمربی المپیاکوس در این بازی هم به کریم انصاری فرد بازی نداد که هیچ بلکه در او را در فهرست 18 نفره تیمش نیز نگذاشت.

بسنیک پس از این پیروزی دلیل خط زدن کریم از لیست تیمش را این طور بیان کرد: ما در این فصل به او 3 بار میدان دادیم. ما در این بازی می خواستیم بازی رو به جلو و تهاجمی را به نمایش بگذاریم. البته «بن» برای این بازی رسید و او برای تیم بسیار مهم بود.البته «اوور» را نیز در اختیار داشتیم. بن خیلی خوب با تیم کار می کند. کریم 2 هفته قبل بیان می شد که می خواهد از تیم جدا شود ولی انتخاب کرد که بماند.

وی افزود: من نمی دانم او چه گزینه هایی داشته است اما او می خواهد در جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی کشورش بازی کند. وقتی شما این کار می کنید خطر از دست دادن چنین تورنومنتی را به جان می خرید. وقتی شما سخت تلاش می کنید به همان اندازه فرصت پیدا می کنید. مارتینز هم مثل او است. ماتینز سخت تلاش کرد و از فرصتی که در این بازی برایش بوجود آمد نهایت استفاده را کرد و خوب عمل کرد. اما هر دو کریم و ماتینز خوب کار می کنند و نگرش خوبی دارند. نکته این است که باید سخت کار کنید و وقتی فرصت بازی پیدا کردید نشان دهید که از دیگران بهتر هستید. ما یک تیم با راه حل های بسیار هستیم و در هر بازی بهترین ها را انتخاب می کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری