اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۱۱
سرمربی آرژانتینی جدید تیم ملی عربستان گفت: روزهای فیفا دی برایم کافی نیست و از تمام باشگاه‌های صاحب بازیکن ملی پوش می خواهم تا 2 الی 3 روز بازیکنان ملی پوششان را در اختیار من بدهند تا با ما تمرین کنند.
۰۹:۵۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ادگار بائوسا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که چند روز پیش به صورت غیر منتظره از هدایت تیم ملی امارات کنار رفت و هدایت تیم ملی عربستان را به جای فان مارویک هلندی به دست گرفت درباره این در مصاحبه با سایت المرمی عربستان گفت: وقتی پیشنهاد عربستان به دستم رسید، سریعا آن را پذیرفتم زیرا تا کنون تجربه ای سرمربیگری تیمی در جام جهانی را نداشتم. یکی از دلایلی که این پیشنهاد را پذیرفتم سابقه مربیگری ام در النصر عربستان بود زیرا فضای لیگ و بازیکنان عربستان را می شناسم و این امر مرا در کمک خواهد کرد.

وی افزود: با شروع کارم در تیم ملی عربستان هیچ کس را در کادر فنی خودم قبول نمی کنم. بازیکنان عربستان را باید با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های قدرتمند آماده شوند. باید یک فکر اساسی در خط دفاعی تیم کنیم تا در آینده مقابل تیم های قدرتمند دچار مشکل نشویم. روزهای فیفا دی برایم کافی نیست و از تمام باشگاه‌های صاحب بازیکن ملی پوش می خواهم تا 2 الی 3 روز بازیکنان ملی پوششان را در اختیار من بدهند تا با ما تمرین کنند.

بائوسا در پایان گفت: مسئولان سعودی از من خواستند تا تیم ملی عربستان را در جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی برسانم. من تا 48 ساعت آینده قراردادم را رسما با فدراسیون عربستان امضا خواهم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین