اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۰۲
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تنها نقطه مبهم بازی‌های داخل سالن آسیا ناشناخته بودن حریفانمان است، امیدواریم طی روزهای باقیمانده ترکیب تیم‌ها هم اعلام شود تا بتوانیم در این فاصله کار آنالیز حریفان را انجام دهیم.
۰۵:۰۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرنگی کارانی را انتخاب کردیم تا پشتوانه‌های خوبی برای قهرمانان اوزان خود باشندمهرداد اسفندیاری فر در گفتگویی درباره شرایط فرنگی‌کاران برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: غیر از وقفه ای کوتاه در اردوها که به خاطر مسابقات جهانی به وجود آمد و طبیعی بود که فرنگی‌کاران تمریناتشان را در شهرهای خودشان پیگیری کردند، خوشبختانه اردوهای تیم ملی با نظم قابل قبولی برگزار شد.

وی درباره ترکیب تیم‌ اعزامی به این مسابقات گفت: با تلفیقی از کشتی‌گیران جوان و باتجربه گام به این میدان خواهیم گذاشت؛ سعی کردیم طبق فرایند انتخابی تیم‌های ملی کشتی عمل کنیم و نفراتی را که در آینده می توانند پشتوانه های خوبی برای قهرمانان مطرح ما باشند به میدان بفرستیم تا تجربه لازم را کسب کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره سطح مسابقات و حریفان فرنگی‌کاران کشورمان گفت: تنها نقطه مبهم این رقابت‌ها ناشناخته بودن حریفانمان است، امیدواریم طی روزهای باقیمانده ترکیب تیم‌ها هم اعلام شود تا بتوانیم در این فاصله کار آنالیز حریفان را انجام دهیم و با شناخت بیشتری گام به میدان بگذاریم. البته بعد از وزن کشی و مشخص شدن قرعه فرنگی‌کاران هم این فرصت را داریم تا حریفان را آنالیز کنیم، اما اگر زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم با دقت بیشتری می توانیم کار آنالیز رقیبان را انجام دهیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری