اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۳۹۵
سيد رضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال امشب با حضور در محل اردوي آبي پوشان، دقايقي با بازيكنان و كادر فني گفت و گو كرد.
۰۴:۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال امشب با حضور در محل اردوی آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و کادر فنی گفت و گو کرد.
در ابتدای این نشست، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال دقایقی در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان در آستانه دیدار فردا گزارشی ارایه و در خصوص مسایل تیم مسایلی را بیان کرد.
پس از صحبت های منصوریان، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

افتخاری رو به بازیکنان گفت: همه ما می‌دانیم که شما و اعضای فنی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران به کار گرفته اید. اما متاسفانه مشکلاتی در مسیر تیم به وجود آمده که اجازه نداده تلاشها به بار بنشیند. چندین بازیکن ما مصدوم شدند و از ترکیب بیرون رفتند و موقعیت های گل بسیاری هم داشتیم که با بدشانسی از دست رفت.
او افزود: لیاقت و استحقاق استقلال و هوادارانش بسیار بیشتر از اینهاست و همه شما این مساله را می‌دانید. ما هم از شما و کادر فنی حمایت می کنیم و اطمینان دارم با کسب نتایج مطلوب می توانید بار دیگر باعث شادی هواداران شده و آنچه لیاقت دارید را بدست بیاورید. برای همه شما در مسابقه فردا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید با تدابیر کادر فنی و تلاشهایی که انجام می دهید، یک پیروزی ارزشمند بدست آورده و شادی هواداران را به ارمغان بیاورید.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین