اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۳۷۹
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی بسیار سنگینی با تیم خوب ذوب‌آهن داریم که 5-6 سال است نفراتش کنار هم بازی می‌کنند و تیم هماهنگی است.
۲۳:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  علیرضا منصوریان به نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن نیامد و دستیارش محمد خرمگاه را به نشست خبری فرستاد.

خرمگاه در مورد بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: منصوریان عذرخواهی کرد که نتوانست بیاید. بازی بسیار سنگینی با تیم خوب ذوب‌آهن داریم که 5-6 سال است  نفراتش کنار هم بازی می‌کنند و تیم هماهنگی است. با شرایطی که ما داریم بازیکنان با استرس بازی کردند و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. بازی سختی برای ماست.می‌دانم فردا بازی سختی داریم ولی کار کردیم و امیدوارم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم. 

وی در خصوص شرایط روحی روانی بازیکنان و تیم هم افزود: خوشبختانه بچه‌ها از شرایط روحی روانی خوبی برخوردار هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه مجتبی جباری به تمرینات آمده اما رحمتی در تمرین حاضر نشده و او به تمرین استقلال خواهد آمد یا نه،‌گفت: من در اینجا هستم تا مسائل فنی را بگویم در مورد مسائل غیرفنی حرفی نمی‌زنم. رحمتی و جباری بازیکنان ما هستند و خوشبختانه جو همدلی و یکدستی که بین بچه‌ها وجود دارد باقی خواهد ماند تا ما به آنچه لیاقت کاری‌مان است، برسیم. 

خرمگاه در مورد اینکه شب گذشته دیدیم همدلی در تیم نبود و حاشیه‌ها زیاد است وچه کمکی می‌توان به استقلال کرد، گفت: خدا را شکر می‌کنم همدلی را از دست نداده‌ایم و شرایط‌مان را حفظ کرده‌ایم که همان یک تیم بودن است. ما توانسته‌ایم این شرایط را در تیم و رختکن داشته باشیم. در بازی پارس جنوبی هم اگر توپ‌های ما گل می‌شد شرایط ما فرق می‌کرد. در نیمه دوم آن بازی هم از لحاظ فوتبالی از بازیکنان راضی بودیم. بازیکنان تلاش کردند و این مسئله به ما امیدواری می‌دهد در بازی ذوب‌آهن بهتر باشیم.

وی در خصوص اینکه هم قلعه‌نویی از خانواده استقلال است و فردا نبرد استقلالی‌ها است، گفت:اعتقادم این است که ما یک خانواده هستیم و کادر هر دو تیم هم آقای قلعه‌نویی و هم کادر فنی تیم ما همه از خانواده استقلال هستند ولی شرایط بازی فرق می‌کند و هر دو تیم فقط به پیروزی در بازی فکر می‌کنند. ولی بیرون از زمین همه استقلالی هستیم و از یک خانواده.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومیت‌های اخیر تیم استقلال، گفت: ما طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم متوجه شدیم که 70 درصد از مصدومیت‌های بازیکنان ما از ناحیه عضله دوقلو است که آن هم به شرایط بد زمین تمرینی برمی‌گردد. ولی این اواخر در زمین آزادی تمرین کرده‌ایم و مصدومیت بچه‌های ما کمتر شده است.ما فردا مجید حسینی را خواهیم داشت ولی شجاعیان و امید ابراهیمی در این بازی نمی‌توانند به ما کمک کنند ولی از بازی بعد شاید به ما ملحق شوند.

خرمگاه در خصوص پیروزی پرگل تیم ذوب‌آهن در دیدار قبلی، افزود: ذوب‌آهن، کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما هم اگر توپ هایمان در بازی‌های قبلی به گل تبدیل می‌شد، الان این شرایط را نداشتیم.ولی بچه‌های ما شرایط خوبی دارند و فردا هم با شرایط خوب راهی زمین خواهیم شد. اولین مشکل ما و مهمترین مشکل تیم ما تیر دروازه حریف است. ما در این چند بازی اخیر 4 یا 5 مرتبه توپ را به تیر دروازه حریفان زدیم ولی مطمئن باشید فردا این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی در مورد اینکه استقلال در چند بازی اخیر ترکیب ثابتی نداشته آیا کادر فنی به ترکیب ثابت اعتقادی ندارد یا مشکل دیگری وجود دارد، گفت: وقتی شما در یک پست 4 بازیکن را از دست می‌دهید مجبور به جابجایی می‌شوید و این جابجایی‌ها باعث می‌شود در شرایط ایده‌آل نباشید. 2 هافبک را در ابتدای فصل نداشتیم. سپس 2 هافبک وسط ما مصدوم شدند. بنابراین باید از پست‌های دیگر برای این پست بازیکن بیاوریم. ما هم دوست نداریم که جابجایی زیادی داشته باشیم اما این مسائل فشار می‌آورد که مجبوریم در ترکیب جابجایی انجام دهیم. 9-10 بازیکن مصدوم داشته‌ایم که 2 بازیکن فقط در جریان بازی مصدوم شده‌اند و بقیه به راحتی می‌توانم بگویم به خاطر شرایط زمین تمرین دچار مصدومیت شده‌اند. و این مصدومیت‌ها مربوط به شرایط زمین است. در زمین شماره 2 آزادی اکنون تمرین می‌کنیم که شرایطش خوب نیست اما بهتر از گذشته است.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب مهاجم عراقی گفت: اطلاعی در این مورد ندارم. 

خرمگاه در مورد گرفتن یک زمین تمرین جدید گفت: صحبت بود که زمین تمرین جدیدی بگیریم که شرایطش ایده‌ال باشد.

وی در پایان نشست گفت: می‌خواهم مطلبی بگویم که آن اعتقاد قلبی من است. در مورد اتفاقات دیشب می‌خواهم بگویم. من از 18 سالگی با منصوریان زندگی می‌کنم. منصوریان در این مدت حداقل کاری که نکرده، دروغ نگفته است. او به خاطر شرایط و جایگاهش دوست، رفیق و بازیکنان را ازست نمی‌دهد. او به خاطر جایگاهش چنین کاری نمی‌کند. امیدوارم هر اتفاقی برای استقلال می‌افتد خیر باشد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری