اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی آغاز شد که جباری و رحمتی در ورزشگاه آزادی حاضر نشدند اما علی چینی به محل تمرین آبی‌پوشان رفت.
۲۰:۱۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که مطابق پیش‌بینی‌ها مهدی رحمتی و مجتبی جباری در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر نشدند. این در حالی است که ظاهراً یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال مخالف حضور این دو نفر در تمرینات است و به همین دلیل جباری و رحمتی با وجود درخواست امروز منصوریان نتوانستند مجوز حضور در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را بگیرند. از سوی دیگر علی چینی مربی تیم استقلال با وجود آنکه هیأت مدیره در جلسه روز گذشته مصوب کرده بود این مربی دیگر در جمع اعضای کادر فنی آبی‌پوشان حضور نداشته باشد، امروز به ورزشگاه آزادی رفت و در کنار استقلالی‌ها در کارهای فنی شرکت کرد. با این وجود مشخص نیست چگونه جلسه مصوبه هیأت مدیره در مورد دو بازیکن اجرا می‌شود اما در مورد علی چینی این اتفاق رخ نمی‌دهد. جالب است که اعضای هیأت‌مدیره استقلال این موضوع را از افتخاری خواسته‌اند و به وی اعلام کرده‌اند در تماس با کادر فنی اجازه حضور چینی در تمرینات را ندهد.

* سجاد شهباززاده مثل روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تمرینات اختصاصی انجام داد.

همچنین داریوش شجاعیان هافبک تیم استقلال هم در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کرد و در برنامه‌های تاکتیکی تیمش حضور داشت.

 تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد و استقلالی‌ها از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن می‌روند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری