اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۱۹۰
باشگاه پدیده خراسان به مناسبت افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) طی پیامی از آستان قدس رضوی تقدیر کرد.
۲۳:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از باشگاه پدیده خراسان، طی پیامی از همراهی و تعامل آستان‌ قدس ‌رضوی در راستای برگزاری مسابقات خانگی باشگاه پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:


در تاریخ 25شهریور ماه سال جاری برگ زرینی در تاریخ ورزش خراسان و ایران رقم خورد و ورزشگاهی زیبا و مدرن به زیرساخت‌های ورزش کشور اضافه شد. ورزشگاهی که به گواه کارشناسان و تمامی خانواده‌ فوتبال، یکی از بهترین‌ها در نوع خود در سطح خاورمیانه و حتی آسیاست.


باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان به عنوان یکی از دونماینده خراسان رضوی که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس حضور دارد، بر خود واجب می‌داند ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ و خداپسندانه حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای ابراهیم رئیسی تولیت محترم آستان قدس رضوی، سازمان فرهنگی و موسسه تربیت‌بدنی آن آستان‌ محترم به جهت همراهی و همکاری برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم فوتبال پدیده خراسان در ورزشگاه امام رضا(ع) مراتب تشکر ویژه خود را اعلام نماید.


بدون شک این کمک بزرگ تولیت محترم آستان قدس رضوی در کنار سایر فعالیت‌های گسترده مجموعه آستان قدس در اذهان باقی می‌ماند و برگ زرینی در تاریخ ورزش خراسان خواهدبود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین