اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹
هافبک باتکنیک سال‌های دور استقلال می‌گوید از چنین مدیرانی که هم اکنون در این باشگاه حضور دارند چنین تصمیم‌های عجیبی بیرون می‌آید.
۲۳:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید نامجومطلق که از نتایج ضعیف استقلال و تصمیمات عجیب هیات مدیره ناراحت به نظر می‌رسید در گفت‌وگویی صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید:


این نتایج باعث سرخوردگی شده است


نمی‌توانم بگویم که بابت این نتایج رویم نمی‌شود بگویم استقلالی‌ام؛ اما طبیعی است که من هم مانند هواداران استقلال ناراحتم و به نوعی اتفاقاتی که دارد در این فصل دارد می‌افتد باعث سرخوردگی من شده است. این واقعا اتفاق عجیبی است که درک آن برای خود من هم دشوار است.


تحلیل استقلال نیاز به کارشناسی ندارد


من فکر می‌کنم که تحلیل نتایج ضعیف استقلال اصلا نیازی به کارشناسی ندارد و هر فرد عادی‌ای متوجه می‌شود که اوضاع این تیم اصلا خوب نیست. استارت این اتفاق‌ها از بازی با العین و باخت 6 بر یک استقلال افتاد و من فکر می‌کنم این تیم مشکل روحی و روانی دارد. باید این مشکلات حل شود تا استقلال بتواند خوب نتیجه بگیرد.


این طرز برخورد را اسطوره‌ها نیست


واقعا تصمیم‌هایی در هیات مدیره استقلال گرفته می‌شود که اصلا آدم نمی‌تواند آن را هضم کند. یک تیم نتیجه نمی‌گیرد و مقصر دو بازیکن می‌شوند؟ حالا که آن دو بازیکن مقصر بودند چطور شد دیروز رفتند و امروز برگشتند؟ باور کنید در استقلال تصمیم‌هایی گرفته می‌شود که در هیچ تیمی گرفته نمی‌شود و مطمئنا وقتی آدم به شرایط نگاه می‌کند متوجه می‌شود که مدیران این باشگاه چیزی از علم مدیریت سرشان نمی‌شود.


کجای دنیا دستیار پنجم را اخراج می‌کنند؟


شما به من بگویید که در کجای دنیا یک مربی نتیجه نمی‌گیرد و دستیار پنجمش را اخراج می‌کنند؟ اخراج چینی نشانه سوءمدیریت اعضای هیات مدیره است و واقعا این تصمیم بسیار مضحک است مثل این می‌ماند که زیدان در رئال نتیجه نگیرد و دستیار پنجم او اخراج شود. بیچاره علی چینی مگر تیم را ارنج می‌کرد که باید اخراج شود؟


استقلال دارد به قهقرا می‌رود


من فکر می‌کنم مدیران استقلال که سال‌ها برای گرفتن این پست و وارد شدن به مجموعه در تکاپو بودند، طبیعی است که رفتارشان با اصول علمی مدیریتی فرسنگ‌ها فاصله داشته باشد. آنچه من می‌دانم این است که از چنین هیات مدیره‌ای حتما چنین تصمیم‌هایی بیرون می‌آید و نباید انتظار بیشتری داشت.


من جای منصوریان نیستم


من نه جای منصوریانم و نه جای اعضای هیات مدیره و نمی‌توانم بگویم که او باید برود یا بماند. هرکسی در شرایط تصمیمات خودش را می‌گیرد و البته روحیات خودش را دارد. من که فکر می‌کنم منصوریان باید بماند؛ اما نه با این شرایط، شرایطی که باعث شده هواداران تحقیر شوند و ناراحت باشند و باید شرایطی پیش بیاید که استقلال خیلی زود از این شرایط خارج شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری